Vet någon ett bra online spel??? har suttit och spelat cs... börjar bli långtrågigt <_<
Gratis förstås :D :P hehe
Vet någon ett bra online spel??? har suttit och spelat cs... börjar bli långtrågigt <_<
Har du testat att sökt på forumet efter "bra online spel"?
Har för mig att det är många som skapat sådana här trådar.
Och det lär ju finnas några stycken.
Men jag skulle föreslå Call of Duty, om du gillar krigsspel.
↗ till inläggetGratis sade han.Har du testat att sökt på forumet efter "bra online spel"?
Har för mig att det är många som skapat sådana här trådar.
Och det lär ju finnas några stycken.
Men jag skulle föreslå Call of Duty, om du gillar krigsspel.
OnT: Du är väl typ P9 så du kan ju testa www.runescape.com.
Ge dig in i mmorpg-världen och börja spela något gratis MMORPG.
Opsan, såg inte gratis :P
↗ till inläggetVet någon ett bra online spel??? har suttit och spelat cs... börjar bli långtrågigt <_<
American Army?
Runescape, Tibia, Habbohotel <- Alla dom suger men vet inte din smak...
Ganska bra spel: Wolfenstein Enemy Territory
Varför inte Flyff ;)
Flyff är nog bäst för dig
warrock , maplestory roliga ;D men det finns ju andra som t.ex runescape habbo mm om du frågar mig så gillar jag inte habbo och runescape...
Hur spelar man flyff då?? Är medlem men kan inte göra någonting...
WoW, CS 1.6 (eller CSS fast 1.6 är roligare), L4D, Far Cry 2, Crysis, Crysis Warhead och Call of Duty av något slag.
Asså säg inte t.ex flyff berätta hur man gör, vad man gör och lite sånt. Behöver också ett spel :D har tröttnat på RS*,HH*,TB* och alla dom. ;:
RS:Runescape
HH:Habbo hotel
TB:Tribal wars
När du testat flyff men du kanske tycker då går långsamt att levela etc så kan du testa fly for fame det är en private server
↗ till inläggetMEn han sa gratis!WoW, CS 1.6 (eller CSS fast 1.6 är roligare), L4D, Far Cry 2, Crysis, Crysis Warhead och Call of Duty av något slag.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in