har försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått?
Bränna Låt Den Rätte Komma In
↗ till inläggetHoppas att den inte är nedladdad bara.har försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått?
Men för det första så om den är i 700MB så vet jag inte hur man bränner den. Är den på 4,7 GB så kan du använda ett program som IMGBurn eller Nero.
Och berätta vad för slags filformat den är i. Typ .avi eller .mpeg
Använd DVD Decrypter.
Vad är det för format, som Justwifi sa?
↗ till inläggetJo det är antagligen fel formatAnvänd DVD Decrypter.
Vad är det för format, som Justwifi sa? (JUSTFIWI ÄR DET WTF!)
Det spelar ingen roll hur stort det är ;)
Om den är 700 MB så kan du bränna det på Nero
Bränn det som en data fil så ska det funka :)
↗ till inläggetJo den är nedladdad. Vet du inte hur man gör då eller? :/↗ till inläggetHoppas att den inte är nedladdad bara.har försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått?
Men för det första så om den är i 700MB så vet jag inte hur man bränner den. Är den på 4,7 GB så kan du använda ett program som IMGBurn eller Nero.
Den är 803 779KB
och den är .avi
↗ till inläggetJo den är nedladdad. Vet du inte hur man gör då eller? :/↗ till inläggethar försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått?
Hoppas att den inte är nedladdad bara.
Den är 803 779KB
och den är .avi
Kan du se filmen på datorn?
↗ till inläggetJo den är nedladdad. Vet du inte hur man gör då eller? :/↗ till inläggethar försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått?
Den är 803 779KB
och den är .avi
Man blir varnad om man snackar om sånt!
↗ till inlägget↗ till inläggethar försökt att bränna ner filmen men det funkar inte. Jag tror att jag bränner den fel. Måste jag typ konvertera eller nått?
Jo den är nedladdad. Vet du inte hur man gör då eller? :/
Den är 803 779KB
och den är .avi
Kan du se filmen på datorn?
Ja det kan jag
Då ska det inte vara något problem med att bränna ut den på en dvd skiva.
Ja men hur gör man då? Jag har bränt den på en skiva förut men det funkade inte att köra den på dvdspelaren. Förut så brände vi filmer på dvd.er och det funkar utmärkt på våra dvdspelare nu.
↗ till inläggetAntagligen därför att när man bränner i 700MB så blir det ofta ett konstigt format.Ja men hur gör man då? Jag har bränt den på en skiva förut men det funkade inte att köra den på dvdspelaren. Förut så brände vi filmer på dvd.er och det funkar utmärkt på våra dvdspelare nu.
Och om man krör 4,7 så kommer det i det vanliga "DVD" formatet
Och det är inte säkert att filmen är olagligt nedladdad eller hur? Och då går man inte mot reglerna...
Men hur gör man då för att bränna filmen. det måste ju finnas nått sätt
men har du testad med nero????
om det kommer upp nåt fel medelande eller nåt så kan du väl skriva vad det står eller visa en bild
Ja. men dt kommer inte upp nått fel-meddelande. Det funkar inte att köra den i dvdspelaren...