💬
Logga in
Fuska.se

Skate2

13 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Så! Snart kommer Skate 2 ut! Finns det någon här äns som kommer att lira det?

jag kommer spela det dag ut och dag in..Spela med mig? live : mustangtr

demot finns att fixa på marketplace för den som inte visste det!

tycker det är coolt nu när man kan flytta vissa grinds och ramps! :D

Nivå 13 · Mästerfuskare

Jag tror jag kommer köpa det, jag älskar att spela Hall Of Meat på party play ;)

Hoppas det är längre än 1:an

Nivå 3 · Lärling

jag kommer nog att köpa de. men kommer dock inte köpa det just när det kommer ut.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #4
↗ till inlägget

Jag tror jag kommer köpa det, jag älskar att spela Hall Of Meat på party play ;)

Hoppas det är längre än 1:an

naajs! jag har inte spelat party play ännu. :P

jaa 1an var faktiskt ganska kort..Men jag nördade ut det så. ^^

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Jag ska nog köpa det, och då kan vi lira LIVE, ja.

20 Jan 2009
Nivå 4 · Lärling

Lätt att jag ska köpa SKATE 2 :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Jag tycker spel som går ut på att åka runt på en skateboard är ganska meningslösa och tråkiga.

23 Jan 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jag tycker spel som går ut på att åka runt på en skateboard är ganska meningslösa och tråkiga.

men du kan ju flytta vissa ramper och i skate 2 kan du även lämna brädan och självklart köra uppdrag.

OnT: Ska köpa det i morron

Nivå 6 · Fuskare

Spelade det nyss, jag tyckte ettan va hyfsat bra men tvåan va ju helt j*vla kass :o

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Spelade det nyss, jag tyckte ettan va hyfsat bra men tvåan va ju helt j*vla kass :o

Då kan jag få köpa det av dej :P
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #11

Jag köper mitt nästa vecka. skulle ha köpt det idag men..aa kom aldrig i närheten av spelhyllan.

vadå dåligt? ser ju ut att vara grymt!

24 Jan 2009
↗ till inlägget

Varför onödigt? Vilket spel är inte onödigt? Eller vilket spel är nödvändigt? Spel delar man in i två klasser : Kul, eller Tråkigt

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför onödigt? Vilket spel är inte onödigt? Eller vilket spel är nödvändigt? Spel delar man in i två klasser : Kul, eller Tråkigt

Kunde inte sagt det bättre själv :D
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag köper mitt nästa vecka. skulle ha köpt det idag men..aa kom aldrig i närheten av spelhyllan.

vadå dåligt? ser ju ut att vara grymt!

Det finns säkert massor med människor som tycker det är kul men jag sa bara att jag inte gillade det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in