kommentera ;)
Bästa Avatar/banner/bild
↗ till inläggethttp://i277.photobucket.com/albums/kk49/arako_album/sprite123.png
ingen som vill kommentera?
Skit snygg som vanligt! :cool: Texten var snygg men tyckte inte den passade så bra dock.
Husko: din bild va inge snygg.. tråkig effekt på bilen. Det saknas en bit av däcket och bakgrunden var trist..
Själv har man inte något nytt.
Söker nån att göra NSOTW #70 på PR med. :P
http://img242.imageshack.us/img242/8937/ehhhelk2.png-Gjorde i skolan på ca 5-10min.. heh har inga bra idéer längra har tappat fett mycket "skills" och shit.. Hittar inga bra render/roliga renders heller D:
↗ till inlägget
Den där rendern hade jag på en av mina avatarer för länge sen :D
Nästan i alla fall.
Ja det kommer jag faktiskt ihåg :P
Jag me! 8D då hette du JET ;P
Vart hittade du den? ;o
Jag me! 8D då hette du JET ;PVart hittade du den? ;o
Den som jag använde hittade jag på en Wallpaper sida ;)
↗ till inläggetKritik om min?
Eller är jag inte värd något?
Molesta; din va fett snygg ;|
Amo; HAHAH, asskön (h)
Raptos avatarer; HAHA eyegasm ffs!
Fett skön, men lite dålig kvalla? Och M:et flyter in i bakgrunden för mycket
↗ till inläggetFett skön, men lite dålig kvalla? Och M:et flyter in i bakgrunden för mycket
Tackar, men asså jag tog på högsta kvalliteten..
Aight. Vet vad jag ska tänka på tills nästa gång :)
↗ till inläggetMeningen är ju att bakrunden är från MARLBORO loggan, så efter som att mitt namn börjar på M..
Fattar ni?:)
↗ till inläggetSnyggt :)
↗ till inläggetThx. Första gången så många tycker om någon av mina bilder. Epic! :)↗ till inläggetSnyggt :)
↗ till inläggetVäldigt snygg faktiskt, jag är imponerad :)En bild jag gjorde med gimp :D
Kommentera?
Det enda som stör mig dock är att båda ränderna på sidorna går åt samma håll, skulle vara snyggare om de gick som en solnedgång om du fattar vad jag menar.
↗ till inlägget↗ till inläggetVäldigt snygg faktiskt, jag är imponerad :)En bild jag gjorde med gimp :D
Kommentera?
Det enda som stör mig dock är att båda ränderna på sidorna går åt samma håll, skulle vara snyggare om de gick som en solnedgång om du fattar vad jag menar.
Ye!
vad tycks?
↗ till inläggetmjoo, Okej thx :)↗ till inläggetVäldigt snygg faktiskt, jag är imponerad :)En bild jag gjorde med gimp :D
Kommentera?
[EDIT] Har laddat ner PS CS3 nu och skulle vilja veta hur man lägger till en ram och typ, "scanlines" (?) / Dom sneda linjerna :\