Postar nog min snart
Bild På Din "360-hörna"
↗ till inlägget
mm :/
:) Du borde anlita en städfirma...
↗ till inläggetPostar nog min snart
GÖR DET, GÖR DET, GÖR DET .... :D Rekommenderar att bli medlem på www.minhembio.com och ladda upp bilderna där.. Kul hemsida och lätt att ladda upp!
Låt ej denna tråd dö ut nu :P .. Ladda upp mer MER MEER bilder :P
↗ till inläggetNice mysigtOkej här är mitt 360 i vardagsrummet
↗ till inlägget3:ans är ju en les paul "kopia" , men tvåans och datorns är bara fula...Hehhe... Fattar inte vrf dom gjorde gittarerna fulare på 3:an .. (Vad jag tycker ialafall) ...
Hehhe snygg "Hörna"... Kanske lite bättre kvalitet på fotona skulle vara bättre :P ... Annars vare gött!
↗ till inläggetLOL. Använder typ en logitech :lol:Hehhe snygg "Hörna"... Kanske lite bättre kvalitet på fotona skulle vara bättre :P ... Annars vare gött!
:D ... Bumpar upp denna tråd lite x'D ... Snart ska jag ladda upp nya bilder på min "Hörna", eftersom att jag har nya högtalare och har möblerat om :P ...
Såhär ser min nuvarande "hörna" ut: http://www.minhembio.com/95alexander95... Har hänt mycket sen sist... Nytt tvbord (STOORT), nya högtalare (5.1), mycket finare i rummet, mattor på golvet xD m.m... Öppen för kommentarer :D
↗ till inläggetfint fint ....Såhär ser min nuvarande "hörna" ut: http://www.minhembio.com/95alexander95... Har hänt mycket sen sist... Nytt tvbord (STOORT), nya högtalare (5.1), mycket finare i rummet, mattor på golvet xD m.m... Öppen för kommentarer :D
Mmm ladda upp en bild snart :)
:D Gör det, ladda upp en bild snart :D ...
↗ till inläggetOHH NICE!! 360 är det skin på ellr? ;)
Ps.lägger en bild imor :)
↗ till inlägget
japp, hittade det på mediamarkt
Fint Fint allihopa :D
Kommer att få ett 360 inom 1,5 månad då jag fyller år, är det ok att jag lägger upp en bild med mitt gamla xbox tills vidare?
Japp det är helt okej att lägga upp en bild på ditt vanliga xbox så länge... Då kan vi ju få en uppfattning om hur det kommer att se ut när ditt 360 står där. Låt ej denna tråd dö ut nu, ladda upp bilder allihopa :D
↗ till inläggetHoly, fixa en platt tv då är det riktigt ögongodis : >Japp det är helt okej att lägga upp en bild på ditt vanliga xbox så länge... Då kan vi ju få en uppfattning om hur det kommer att se ut när ditt 360 står där. Låt ej denna tråd dö ut nu, ladda upp bilder allihopa :D
Kameran är död, fixar en bild snart.
:) Mm jag skulle villja ha en platt-tv men de är ju inte gratis :P ...