↗ till inläggetVinflaskan är borta. :/
Bild På Din "setup"!
↗ till inlägget↗ till inläggetVinflaskan är borta. :/
Ja tog bort lite grejer som inte behövde stå där,har tagit bort kameran,sladdarna som ligger där och hörlurarna har jag hängt upp på en spik på väggen som redan var där :D
det var en fin skärm du hade där gosse :>
Jaa-a, det var inte lätt :D Men jag lyckades få en bild iaf... Med min mobil =P
Det är egentligen min nya TV (som jag INTE fick i julklapp) fast jag spelar dator på den. Bredvid skärmen syns min Wii och under den syns min fjärrkontroll. Japp, får skaffa trådlös tangentbord och mus senare :)
Men i alla fall här kommer min bild:
Vad tycks? :)
↗ till inläggetSkaffa inte trådlöst, det suger. :/Jaa-a, det var inte lätt :D Men jag lyckades få en bild iaf... Med min mobil =P
Det är egentligen min nya TV (som jag INTE fick i julklapp) fast jag spelar dator på den. Bredvid skärmen syns min Wii och under den syns min fjärrkontroll. Japp, får skaffa trådlös tangentbord och mus senare :)
↗ till inläggetFin hörna du, håller med katt skaffa inte trådlöst, Det är sämst speciellt när man spelar dator spel.↗ till inläggetSkaffa inte trådlöst, det suger. :/Jaa-a, det var inte lätt :D Men jag lyckades få en bild iaf... Med min mobil =P
Oj, Oj, OJ såg inte att så många hade laddat upp bilder... Iallafall så har jag uppdaterar min datorhörna lite och den går att ses här: http://www.minhembio.com/95alexander95/222695/ ...
↗ till inläggetOj, Oj, OJ såg inte att så många hade laddat upp bilder... Iallafall så har jag uppdaterar min datorhörna lite och den går att ses här: http://www.minhembio.com/95alexander95/222695/ ...
har samma skrivare som du :P o hade samma mobil (innan jag bytte)
Ok :P Det är ju inte världens bästa skrivare men den duger... Vad har du för mobil nu då?
Jag har för tillfället inte några bilder på min dator hörna, jag lovar att jag lägger upp en bild så fort som möjligt för de som är intresserade!
Jag är intresserad :P ...
↗ till inläggetOk :P Det är ju inte världens bästa skrivare men den duger... Vad har du för mobil nu då?
k550i
Har fragat Nafrali och WASD om de kunde lasa upp traden igen, och WASD var snall och gora det, samnt flytta traden till "Allmant" forumet.
Sa det ar bara att posta bilder pa eran "Datorhorna"! :P
Har ingen "datorhörna", ställer min laptop lite överallt, i köket, vardagsrummet eller i rummet.
Men oftast står den under min loftsäng på ett skrivbord, ska nog ta ett kort när jag orkar. ;)
↗ till inläggetJa håll er till topic bara.Har fragat Nafrali och WASD om de kunde lasa upp traden igen, och WASD var snall och gora det, samnt flytta traden till "Allmant" forumet.
↗ till inläggetHar ingen "datorhörna", ställer min laptop lite överallt, i köket, vardagsrummet eller i rummet.
Men oftast står den under min loftsäng på ett skrivbord, ska nog ta ett kort när jag orkar. ;)
Ja, gör det :P
↗ till inläggetJa håll er till topic bara.Har fragat Nafrali och WASD om de kunde lasa upp traden igen, och WASD var snall och gora det, samnt flytta traden till "Allmant" forumet.
Jadå, ska försöka att hålla tråden "on topic"!
Jag kan ta en bild till veckan :)
kommer med en bild imorn :>
Kommer med bild när jag fårr tilbaka min kamera :>
Bra, ta så många foton ni kan ^^ ... Eller ja, spamma helst inte ner tråden, dårå...