💬
Logga in
Fuska.se

Bild På Din "setup"!

534 svar · startad

↗ till inlägget

Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P

En liten jämförelse ;)

post-47160-1231189140_thumb.jpg

Kommentera gärna nånting :P

Vinflaskan är borta. :/
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har nu fått tag på en skärm som är betydligt tunnare :P

En liten jämförelse ;)

post-47160-1231189140_thumb.jpg

Kommentera gärna nånting :P

Vinflaskan är borta. :/

Ja tog bort lite grejer som inte behövde stå där,har tagit bort kameran,sladdarna som ligger där och hörlurarna har jag hängt upp på en spik på väggen som redan var där :D

det var en fin skärm du hade där gosse :>

Senast ändrad:

Jaa-a, det var inte lätt :D Men jag lyckades få en bild iaf... Med min mobil =P

Det är egentligen min nya TV (som jag INTE fick i julklapp) fast jag spelar dator på den. Bredvid skärmen syns min Wii och under den syns min fjärrkontroll. Japp, får skaffa trådlös tangentbord och mus senare :)

Men i alla fall här kommer min bild:

post-53975-1231272324_thumb.jpg

Vad tycks? :)

↗ till inlägget

Det är egentligen min nya TV (som jag INTE fick i julklapp) fast jag spelar dator på den. Bredvid skärmen syns min Wii och under den syns min fjärrkontroll. Japp, får skaffa trådlös tangentbord och mus senare :)

Skaffa inte trådlöst, det suger. :/
7 Jan 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skaffa inte trådlöst, det suger. :/

Fin hörna du, håller med katt skaffa inte trådlöst, Det är sämst speciellt när man spelar dator spel.
21 Jan 2009
Trådstartare #147

Oj, Oj, OJ såg inte att så många hade laddat upp bilder... Iallafall så har jag uppdaterar min datorhörna lite och den går att ses här: http://www.minhembio.com/95alexander95/222695/ ...

↗ till inlägget

Oj, Oj, OJ såg inte att så många hade laddat upp bilder... Iallafall så har jag uppdaterar min datorhörna lite och den går att ses här: http://www.minhembio.com/95alexander95/222695/ ...

har samma skrivare som du :P o hade samma mobil (innan jag bytte)

22 Jan 2009
Trådstartare #149

Ok :P Det är ju inte världens bästa skrivare men den duger... Vad har du för mobil nu då?

Jag har för tillfället inte några bilder på min dator hörna, jag lovar att jag lägger upp en bild så fort som möjligt för de som är intresserade!

Trådstartare #151

Jag är intresserad :P ...

↗ till inlägget

Ok :P Det är ju inte världens bästa skrivare men den duger... Vad har du för mobil nu då?

k550i

4 Jul 2009
Trådstartare #153

Har fragat Nafrali och WASD om de kunde lasa upp traden igen, och WASD var snall och gora det, samnt flytta traden till "Allmant" forumet.

Sa det ar bara att posta bilder pa eran "Datorhorna"! :P

Har ingen "datorhörna", ställer min laptop lite överallt, i köket, vardagsrummet eller i rummet.

Men oftast står den under min loftsäng på ett skrivbord, ska nog ta ett kort när jag orkar. ;)

↗ till inlägget

Har fragat Nafrali och WASD om de kunde lasa upp traden igen, och WASD var snall och gora det, samnt flytta traden till "Allmant" forumet.

Ja håll er till topic bara.
Trådstartare #156
↗ till inlägget

Har ingen "datorhörna", ställer min laptop lite överallt, i köket, vardagsrummet eller i rummet.

Men oftast står den under min loftsäng på ett skrivbord, ska nog ta ett kort när jag orkar. ;)

Ja, gör det :P

↗ till inlägget

Ja håll er till topic bara.

Jadå, ska försöka att hålla tråden "on topic"!

Jag kan ta en bild till veckan :)

5 Jul 2009

kommer med en bild imorn :>

Kommer med bild när jag fårr tilbaka min kamera :>

Trådstartare #160

Bra, ta så många foton ni kan ^^ ... Eller ja, spamma helst inte ner tråden, dårå...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in