Jah har GeForce 8800GTX och 2,6ghz osv orkar inte rabbla up skiten Ja fick datorn när ja fyllde 11 . Den klarar Crysis Gears of war osv
Är Mitt Grafik Kort Bra?
Jo det skulle jag vilja påstå att det är
↗ till inläggetDen duger.. Finns bättre.Jah har GeForce 8800GTX och 2,6ghz osv orkar inte rabbla up skiten Ja fick datorn när ja fyllde 11 . Den klarar Crysis Gears of war osv
Corpsgrinder du är bara allmänt STÖRANDE
↗ till inläggetNejdå. Gillar bara att irritera småbarn.Corpsgrinder du är bara allmänt STÖRANDE
↗ till inläggetCorpsgrinder du är bara allmänt STÖRANDE
Vad vill du att han ska säga? "Det är det bästa kortet som finns! :D"?
Kortet är alright, du kommer troligen kunna spela de flesta moderna spelen på högsta inställningarna. ( Om man bortser från Antialiasing och högsta upplösningen. )
ja dit Grafikkort är bra :D
För ett år sen var det en av det bästa som fanns, och det duger än idag.
Duger.
↗ till inläggethaha va braa↗ till inläggetNejdå. Gillar bara att irritera småbarn.Corpsgrinder du är bara allmänt STÖRANDE
Någon här som vet nåra bra Spel?? typ FPS
↗ till inläggethaha va braa
l4d
bästa spelet typ gillar de så mtk =)
↗ till inläggethaha va braa↗ till inläggetCorpsgrinder du är bara allmänt STÖRANDE
Nejdå. Gillar bara att irritera småbarn.
l4d
bästa spelet typ gillar de så mtk =)
JA Left 4 Dead är helt klart årets bästa spel! Bäst på alla fronter, okej inte grafiken. Men man kan inte klaga, det ser ju inte fult ut. Men Co-op är verkligen att dö för
↗ till inlägget↗ till inläggetNejdå. Gillar bara att irritera småbarn.Corpsgrinder du är bara allmänt STÖRANDE
Och hur gammal är du själv då?
↗ till inläggethaha va braa
STALKER: Shadow of Chernobyl, CoD 4, TF2, L4D
Jag har inte spelat mycket FPS spel men när jag fick min nya dator så ville jag ju veta hur mycket den klarar så kom jag och tänka på Crysis och Far Cry 2, men jag hört att Crysis inte är så bra eftersom dom satsat allt på grafiken därför provade jag Far Cry 2 och det har jag fastnat för nu :) klarat ungefär 65% av spelet tror jag, började strax efter jag fick datorn i julklapp och inte spelat det så mycket.
↗ till inläggethaha va braa↗ till inläggetCorpsgrinder du är bara allmänt STÖRANDE
CS, Far Cry 2, Crysis, L4d
Hehe har redan dom :D Ojj inte farcry 2 bara 1an
Har inte Farcry 2 men 1an va skitkul och STALKER tycker ja e förlikt typ RPG Men tack för EN MASSA bra spel tips :)
CS, Far Cry 2, Crysis, L4d
Hehe har redan dom :D Ojj inte farcry 2 bara 1an
Har inte Farcry 2 men 1an va skitkul och STALKER tycker ja e förlikt typ RPG Men tack för EN MASSA bra spel tips :)
STALKER har bara några få RPG element. T.ex att man måste äta och att man köper armor ect.