World of Kungfu!
Mmorpg
↗ till inläggetMan kanske skulle förstöra lite xD Njaa bara skoja xD
Som tur är finns det ju de som tittar igenom arikeln när den blivit ändrat/tillagt så det som skrivs inte är helt åt skogen. Dock så orkar ju ingen läsa alla texter allt för noga p.g.a. att det finns så många, därför kan lätt små detaljfel finnas i wikipedia artiklarna vilket inte alltid är så kul, när man söker fakta. Wikipedia är bra fast använd det inte som enda källa.
Age of Conan, håller på o instrallerar ska börja lira igen på min Conquer.
Mm. Det är bra =D
Flyff är ganska kul men det är segt så jag föreslår att du spelar på Fly For Fame det är en privat server
Själv tycker jag inte flyff är sp kul. Men jag vet ju inte vad du gillar =D
Runescape? Gratis, och rätt roligt.
↗ till inläggetJa?
pallar inte betala i månaden för ett spel :'P
↗ till inläggetSjälv tycker jag inte flyff är sp kul. Men jag vet ju inte vad du gillar =D
ja har ett flyff acc me nåra gubbar me seccond job o skit, slutade spela d för ett tag sen men vem vet kanske ska börja spela igen :'P
Darkfall kommer i februari, verkar vara riktigt skoj!
Sök på youtube för trailer :)
↗ till inläggetDet är roligare på Fly For Fame där drar man typ 60 på en dag eller mindre.↗ till inläggetSjälv tycker jag inte flyff är sp kul. Men jag vet ju inte vad du gillar =D
ja har ett flyff acc me nåra gubbar me seccond job o skit, slutade spela d för ett tag sen men vem vet kanske ska börja spela igen :'P
Så om du ska börja spela Flyff testa Fly For Fame