hejsan.
jag vill ha ett hårvax som är lika bra som Dax Vax men inte lika jobbigt att få ur håret.
vet ngn ett vax som är bra och strongt.
Btw: vill inte ha ngt vax som blir glansigt...
hejsan.
jag vill ha ett hårvax som är lika bra som Dax Vax men inte lika jobbigt att få ur håret.
vet ngn ett vax som är bra och strongt.
Btw: vill inte ha ngt vax som blir glansigt...
DF:I(stavning?) är väldigt bra, det finns olika färg på burkarna för olika sorters längder på håret.
Sen så är Fudge bra.
Dax Wax forever.
Eldorado Hårvax , finns på willys. { XD ]
Nej men seriöst, prova shockwave ultrastrong , eller vad det heter, orkar int kolla just nu.
Fudge, Play Ball, Urban.
Dax wax är inte svårt att få ur ;o
Men det beror väl på din hårtyp, tjocklek, längd och diverse hårskit..
Fudge och Dax vax är bra ;>
Om du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [:
Andra vax såsom Urban och PlayBall är i den lite mer dyra klassen och kostar runt 165 - 200:-
↗ till inläggetDax är även bra om du inte vill ha något hår kvar ;).Om du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [:
Andra vax såsom Urban och PlayBall är i den lite mer dyra klassen och kostar runt 165 - 200:-
Ref 505 är det riktigt bra stadga i tkr jag, håret håller sig som det ska. Annars om man inte vill ha riktigt lika hårt så funkar Ref 424 väldigt bra också.
↗ till inläggetEw, dax wax. Håller med om REF505. Bror använder det.↗ till inläggetDax är även bra om du inte vill ha något hår kvar ;).Om du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [:
Ref 505 är det riktigt bra stadga i tkr jag, håret håller sig som det ska. Annars om man inte vill ha riktigt lika hårt så funkar Ref 424 väldigt bra också.
↗ till inlägget↗ till inläggetDax är även bra om du inte vill ha något hår kvar ;).Om du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [:
Mitt är fortfarande kvar lol.
;D
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [:
Dax är även bra om du inte vill ha något hår kvar ;).
;D
Använd diskmedel eller såpa xd
Sockervatten är också bra effektivt !
↗ till inläggetAnvänder faktiskt D:FI D:STRUCT men föredrar Dax Wax
Mycket bra.
↗ till inläggetvad kostar en sån burk?
↗ till inlägget↗ till inläggetOm du är en ekonomisk typ är ju Dax vax att föredra. [:
Dax är även bra om du inte vill ha något hår kvar ;).
;D
Vänta bara... :evil:
Jag använder Fructis hårvax tror jag. =)
Är inte så säker, kan föreslå den.
Det är bara fructis schampoo som é bra lolz
Adi; Noooo, :cc
Min polare brukar använda Dax wax eller Maria Nila.
Dom verkar funka bra, för hans frissa står rakt upp! ;)
(Han tar NÄSTAN överdrivet)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in