💬
Logga in
Fuska.se

Fallout 3

8 svar · startad

Hej! Jag har börjat köra Fallout 3 (för jag har en ny och bättre dator) och jag har stuckit till Megaton och så vill jag ha Jericho som "förföljare" men jag har för hög "karma" jag har stulit grejor från folk och sånt men ändå för hög, kan någon ge tips om hur man får så låg "karma" så han kan "förfölja" mig...

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hej! Jag har börjat köra Fallout 3 (för jag har en ny och bättre dator) och jag har stuckit till Megaton och så vill jag ha Jericho som "förföljare" men jag har för hög "karma" jag har stulit grejor från folk och sånt men ändå för hög, kan någon ge tips om hur man får så låg "karma" så han kan "förfölja" mig...

Döda folk :)

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

skjut och spräng folk... dra till Tenpenny tower och kötta alla där så går det sen

Nivå 6 · Fuskare

döda några goda personer så blir du ond.

5 Feb 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare

Ladda ner modden 'Better Companions' så krävs ingen karma längre.

Okej tack allihopa, vad förresten Garone vad för mod?

Nivå 11 · Veteranfuskare
6 Feb 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

skjut och spräng folk... dra till Tenpenny tower och kötta alla där så går det sen

Vart ligger "Tennpenny Tower"? :blink:

8 Feb 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare

Sydvästa delen av kartan. Det är ett högt torn som inte går att missa.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in