💬
Logga in
Fuska.se

Celebi

35 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Gå in på ica, köp 15 chokladgrodor med harry potter kort, gå ut ur affären, ta tre steg åt höger, backa tre steg och gå in i affären, ät 2 chokladgrodor och köp sen 2 trisslotter, skrapa den 5e trisslotten och då ska du vinna 2 000 000:- , köp då en lila Celebi i närmsta kassa, koppla in den i ditt gameboy och VIPS! du har en shiny celebi!

Använd Dave37's länk om du inte har ett ica till hands.

Vad faan menar du? vadå ica det går väl inte SÄG VAD DU MENAR NU!!!!!!

>_<

Du förstår väl att han inte menar allvar?

6 Feb 2009

Klart han skämtar

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #23

till och med jag fattade att han skämtade där. hursomhelst så har jag fattat hur man får Celebi nu men nu undrar jag hur man får den där rosa zubaten som man hör lite om här och där. Det var nåt om en grön onix också, så den undrar jag också över.

Rosa Zubat och Grön Onix är väl shiny pokemon?

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

till och med jag fattade att han skämtade där. hursomhelst så har jag fattat hur man får Celebi nu men nu undrar jag hur man får den där rosa zubaten som man hör lite om här och där. Det var nåt om en grön onix också, så den undrar jag också över.

det är shiny pokemon, de dyker upp ibland, väldigt sällsynta. de är exakt samma som den vanliga varianten, bara annan färg, totalt meningslöst.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

det är shiny pokemon, de dyker upp ibland, väldigt sällsynta. de är exakt samma som den vanliga varianten, bara annan färg, totalt meningslöst.

Det är inte totalt meningslöst. I G/S/C har shiny Pokémon bra IVs.
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #27

bra vad? ledsen jag är inte så bra på förkortningar

Senast ändrad:

Vad f*n är IV:s?

Nivå 7 · Fuskare

IVs kallas även DVs i de äldre spelen...

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #30

jag fattar ändå inte

Nivå 7 · Fuskare

http://serebii.net/games/ivs.shtml

Den kanske hjälper?

EDIT: Notera att den här är för R/S, så det är inte exakt samma, men ungefär samma.

Senast ändrad:

Nivå 12 · Mästerfuskare

Bra IV's = Högre stats än vanligt.

Jag spelade 250 timmar på guld och hittade endast en shiny pidgey, som nu mer är en snorgrön pidgeot.

7 Feb 2009
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Bra IV's = Högre stats än vanligt.

Jag spelade 250 timmar på guld och hittade endast en shiny pidgey, som nu mer är en snorgrön pidgeot.

yippie, så INTE värt det!
Nivå 2 · Novis

Min kompis hittade 2 shiny på en dag, fast han dödade båda -.-

Och nej, jag skojar inte...

Nivå 6 · Fuskare

Man får antagligen Celebi genom Action Replay eller GameShark (tror den heter så.)

Men om man inte har något av dom får man väll Celebi genom Event. Men jag tror att det inte finns nån event för att få tag på celebi längre.

8 Feb 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #36

ok, jag fattar.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in