Onyxia och dom 7 gnomerna
Guildnamn
<vivilhaepiks> Är ju jättebra :)
<Titta mamma, epixx!>
< Horde och Hårig >
<Sappade tjejer säger inte nej>
↗ till inläggetDu får 12h ban för <Sapped girls cant say no> ;P<Sappade tjejer säger inte nej>
<Horde som Sten>
<Horde i Magen>
↗ till inlägget↗ till inläggetDu får 12h ban för <Sapped girls cant say no> ;P<Sappade tjejer säger inte nej>
;>
<Horde/ Hård men rättvis>
System Bolaget , en gnome snodde mina epics , i pee in moonwells , fry gnomes and enjoy
ja jag har seriösa problem i gnomes och är med i KFG kentucky fried gnome
Kentucky fried gnome = win :D min förra guild hette så
↗ till inläggetMamma Scans Köttbullar :DTjo.
Jag tänkte göra en Swe PvE guild men vill ha en svesnk guild namn. om ni kan något bra släng det ut ur er:D
Tack för ni lyssnar.
Alt under Ctrl ^^
<Vi Raidar Hogger>
↗ till inläggetOm du är horde så "En gnome stal min cykel" vet inte om det är för långt :S
Gnome stole my Bike finns la redan på varenda server i världen >.<?
<Vi köper epics på ICA>
<Ensidia>
I'm very creative with names!
↗ till inläggetVarför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har?<Ensidia>
↗ till inläggeto.O rätta mig om jag har fel men är inte ensidia Sk gaming och nihlium?↗ till inläggetVarför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har?<Ensidia>
↗ till inläggeto.O rätta mig om jag har fel men är inte ensidia Sk gaming och nihlium?↗ till inlägget<Ensidia>
Varför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har?
Lol du har tydligen inte följt med. Har du checkat deras "webportal". 25th november. Har stått orörd ända sedan dess, de failade bigtime. Sponsorer har övergett dem, skandaler har läckt ut etc. Hoppas verkligen du inte är fanboi.
↗ till inläggetDet var ett skämt, för i h*lvete tänk lite :-p↗ till inläggetVarför skulle man vilja ha samma guild namn som WoWs mest failade guild i historien har?<Ensidia>