Slåss om battlepoints i Pokémon Pearl.
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Levlar upp min gubbe på Fallout 3 så jag kan spränga Megaton :D
Skjuter av gubbar på mitten i Plazma Burst
(INTERNET SPEL)
↗ till inläggetSkjuter av gubbar på mitten i Plazma Burst
(INTERNET SPEL)
Kul eller?
går runt på half life 2 och gör we dont go to ravenholm och bränner massor med zombies så dom säger yubba my icing iaf we dont go to ravenholm är rätt så svårt tycker jag iaf
Springer runt och slaktar skit på Castlevania SOTN
Edit : Tänkte fel på förkortningen -.-
dödar noobs på cod 4
Jag försöker ta självmord på saints row 2 men det går inte x) Men det är kul att ta en bulldozer trimma upp den o sen köra in i en bensin mack med högsta fart xD Ska snart börja fuska =) Ska testa lite giant mode hehe
Spränger sönder fiender i F.E.A.R 2 Project Origin.
Äter upp alla mindre fiskar i Feeding frenzy :)
Spöar fiender i Castle Crashers med min brorsa
Hoppar höghus och är rebell i Mirror's Edge.
Kör arcade mode i street fighter IV.
hoppar ut genom helis i gta4
↗ till inläggetHoppar höghus och är rebell i Mirror's Edge.
Du har fått 1000/1000 i det. =(
Det är skill.
Just nu kickar jag arsle i Far Cry 2 online och njuter
av Eternal Sonata. ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetHoppar höghus och är rebell i Mirror's Edge.
Du har fått 1000/1000 i det. =(
Det är skill.
Just nu kickar jag arsle i Far Cry 2 online och njuter
av Eternal Sonata. ;)
Yes.
Ajdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B)
PS: Vill bara säga att jag respekterar Xbox 360 väldigt mycket, ägde en själv en gång i tiden :rolleyes:
Många minnen.
↗ till inläggetAjdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B)
PS: Vill bara säga att jag respekterar Xbox 360 väldigt mycket, ägde en själv en gång i tiden :rolleyes:
Många minnen.
Du fattar inte själv hur totalidiotisk och fanboyig
du själv låter, va?
(dessutom är Killzone 2 inte särskilt bra enligt mig, jag har testat)
↗ till inläggetNej ville bara inte få såna där kommentarer emot mig. Jag bör kanske sluta skriva här då :)↗ till inläggetAjdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B)
Många minnen.
du själv låter, va?
↗ till inläggetNej ville bara inte få såna där kommentarer emot mig. Jag bör kanske sluta skriva här då :)↗ till inläggetAjdå, lite orolig för hur ni hanterar om en playstation 3 spelare kom och sade att han brutalt döda helgasts i super realistisk atmosvär. Bränner sönder dem och får dem att tjuta som grisar. Rushar fram med enbart kniv i hand och taktiskt elimenerar 6 pers på desperata 10 sekunder B)
Många minnen.
du själv låter, va?
Lite inlevelse får man ha.