Tänk nyttigt! Mjölk! (:
Vilken Typ Av Dricka Föredrar Du?
Föredrar läsk. Läsk är najs.
Energydrycker ftw?!
Konstigt att bara en har valt kaffe eftersom mer och mer ungdomar börjar dricka kaffe tidigare
La en röst på Vatten. (:
↗ till inläggetKonstigt att bara en har valt kaffe eftersom mer och mer ungdomar börjar dricka kaffe tidigare
Jag drack kaffe en period, typ en-två koppar/dag. Det gav mig absolut ingenting. Så det är lika bra att inte dricka det för min del.
↗ till inlägget↗ till inläggetKonstigt att bara en har valt kaffe eftersom mer och mer ungdomar börjar dricka kaffe tidigare
Jag drack kaffe en period, typ en-två koppar/dag. Det gav mig absolut ingenting. Så det är lika bra att inte dricka det för min del.
även så varnar forskarna om koffein för unga, att de kan bli hyperaktiva ^^
↗ till inläggetVarmt OCH kallt? :ojag älskar en kall fanta när det är varm och kallt B)
↗ till inlägget↗ till inläggetVarmt OCH kallt? :ojag älskar en kall fanta när det är varm och kallt B)
Varmt cola/fanta = Äckligt
↗ till inlägget↗ till inläggetKonstigt att bara en har valt kaffe eftersom mer och mer ungdomar börjar dricka kaffe tidigare
även så varnar forskarna om koffein för unga, att de kan bli hyperaktiva ^^
haha, ja ^^ Det enda jag blir lite hyper av är socker.... kanske borde hålla mig borta från läsken?
http://dump.3d-artist.nl/Freework/coca-cola.jpg
mmm... En varm sommardag!
↗ till inläggethttp://dump.3d-artist.nl/Freework/coca-cola.jpg
mmm... En varm sommardag!
Skitgott när det är asvarmt D:
läsk ofc!
↗ till inläggetJa, fyy vad härligt!! >.< Cola is the shit, finns inget bättre i dryck väg!.. Eller jao, bättre säkert.. Men inte godare!En ISKALL Coca-Cola på en varm sommar dag
f*n va gött
Läste nyss att cola har funnits sedan i början på 1900 - talet o.O
Julmust ffs.
↗ till inläggetLäste nyss att cola har funnits sedan i början på 1900 - talet o.O
På den tiden köpte man kola på apoteket. :P
Dr. Pepper, Trocadero och Portello! Mmmmm
LÄSK FFS!!!
Läsk, fast måste nog dricka mindre... Man vill ju inte bli läskolist! :rolleyes: