Hej
undrar bara om nån av er vet när nintendo dsi:et kommer ut i europa (till sverige)
och så undrar jag också om man kan köra mp3 låtar på den
Hej
undrar bara om nån av er vet när nintendo dsi:et kommer ut i europa (till sverige)
och så undrar jag också om man kan köra mp3 låtar på den
1. Våren 2009
2. Skulle jag tro med tanke på att vanliga DS kan spela mp3.
kan man köra mp3 på vanliga ds?????
Man kan köra MP3 på DS med en extrasak.
Man kan inte köra MP3 på DSi, men AAC går.
DSi kommer ju ha kamera :D
Jag hörde att det kommer ut i april
man kan spela MP3 på sitt DS om man skaffar R4 DS
Har läst någonstans att det kommer ut 11 maj
↗ till inläggetSå sant, men den är väldigt dålig. (0.3 megapixel)DSi kommer ju ha kamera :D
↗ till inläggetNä, den 3 april lanseras den.Har läst någonstans att det kommer ut 11 maj
↗ till inlägget↗ till inläggetSå sant, men den är väldigt dålig. (0.3 megapixel)DSi kommer ju ha kamera :D
bara för att den är 0.3 megapixel betyder det inte att bilden blir sönderkomprimerad
↗ till inlägget↗ till inläggetSå sant, men den är väldigt dålig. (0.3 megapixel)DSi kommer ju ha kamera :D
bara för att den är 0.3 megapixel betyder det inte att bilden blir sönderkomprimerad
De är ju 2 kameror...
1 har 0.3 och den andra har 3.0
De är ju 2 kameror...
Båda har 0.3.
Den kommer ut 3 April har jag hört. Man kan inte spela Mp3 med den läste jag nånstans. Och jag läste också att dom har tagit bort något så man inte kan spela tidigare Ds och GBA spel på den.
↗ till inläggetDen kommer den tredje april. Man kan inte spela MP3, men man kan spela AAC. GBA-uttaget har tagits bort, så det går inte att spela GBA-spel. Det går fortfarande att spela DS-spel.Den kommer ut 3 April har jag hört. Man kan inte spela Mp3 med den läste jag nånstans. Och jag läste också att dom har tagit bort något så man inte kan spela tidigare Ds och GBA spel på den.
De är ju 2 kameror...
Båda har 0.3.
Tänkte väl det, det hade varit lite konstigt om en kamera är bra och den andra dålig, det hade varit meningslöst ;:
På discshop, gameshop, game osv.
Så står det att det är en musik spelare.
DSi:s kameror Suger hårt! Inte bättre än VGA Den har skitdålig ljusförsättning och grymt hög slutartid. Minus också att man inte kan spela GBA spel på den.
sämst att dom kommer ta bort GBA uttaget ..
+256 MB interminne
+Längre "pekpenna"
+17 % större skärmar än Ds Lite
+2 Kameror, båda 0,3 megapixel (Man kan redigera korten, som att töjja ut ansiktena)
+Dsi Shop Online
+Plats för SD-Kort
+Nya sorts spel att spela på DSi
+Förbättrade högtalare för bättre ljud
-Inget GBA uttag (Inget Guitar Hero och gameboy spel)
-Kortare batteritid
↗ till inläggetKöp en Gameboy advance då?sämst att dom kommer ta bort GBA uttaget ..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in