Aquamaster? Är inte det förslaget där Gyarados är med?
Pokémonarna som man ska ha i Pokémon Island är redan bestämt, och Magikarp ska inte utvecklas. Och den ska bara kunna Splash.
Aquamaster? Är inte det förslaget där Gyarados är med?
Pokémonarna som man ska ha i Pokémon Island är redan bestämt, och Magikarp ska inte utvecklas. Och den ska bara kunna Splash.
Har väntat ganska länga nu på det ska bli klart, är ganska nyfiken.
↗ till inläggetBALLE! :angry:Aquamaster? Är inte det förslaget där Gyarados är med?
Hummm. Nån sa att du kunde tipsa nintendo om detta. Inget bra (men du sa ju själv att du inte skulle). För om du gör det kan dom som började med pokémon leka gitarr med dig. Alltså stämma dig. Och det är inget kul :P
Men om dom gör det måste nog spelet bli jävligt bra. Men det är det ju redan O.o
Jag har en idè!!!
Att i Island får man typ reda på vad Splash egentligen gör (Typ om man är i vatten och anväder blir det en våg eller något(Kom på själv(Snälla(Snälla(Snäääääääääälla)))))
Det kan nog komma med!
Yay
När är du klar med spelet JosJuice?
lägger du bara in nya träd och lite handling i de olika demona?
Har du tänkt på att de borde hitta ett sätt att komma hem. Plus att du borde lägga till flera hyddor ju fler träd man har... Vet inte om du har gjort det sistnämnda jag har inte pallat spela ut demot :rolleyes:
jobbar du på spelet JosJuice?
För det har tagit ganska lång tid nu..
Han jobbar 24/7, varje konversation på Msn ser ut såhär:
Jag: Tja vgd?
JJ: Pokemon Island
Jag:Ok.
Sen tystnad tills någon av oss lämnar.
Jag har spelat ut demo7, man kan få 20 träd och då blir det tre hyddor.
↗ till inläggethaha tänkte väll att det blev fler hyddor. :PHan jobbar 24/7, varje konversation på Msn ser ut såhär:
Jag: Tja vgd?
JJ: Pokemon Island
Jag:Ok.
Sen tystnad tills någon av oss lämnar.
Jag har spelat ut demo7, man kan få 20 träd och då blir det tre hyddor.
Fyra hyddor blir det. En hydda för fem träd.
Snälla säg att något fortsätter på Storyn med den mystiska Pokèmonen på Mystifing Island
Ändrad. bara ingen såg något så går allt bra
↗ till inläggetJa, det gör det, men inte i demo 7.Snälla säg att något fortsätter på Storyn med den mystiska Pokèmonen på Mystifing Island
Är lite sen i utväcklingen man ska skriva in en kod till den dära vatten pokemonen vad är koden? :huh:
Hur får man pòkeboll ? hur kommer man förbi kirlia
Koden får du senare i spelet.
Pokébollen är på Grass Island.
Du kan inte komma förbi Kirlia.
Pokémon Island är nedlagt.
Nej, jag skämtar inte.
Det har inte känts så roligt att jobba på spelet de senaste månaderna, och det har inte blivit så mycket gjort heller - det finns 21 träd. Jag kanske kommer att jobba mer på det i sommar, men just nu är det nedlagt. Tyvärr.
:lol: Jag visste det :lol:
:( Säg inte nedlagt, sä bara att d tagit en paus, snäääääääääääääällaaaaaaaaaaaaaaaaa :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in