Hej, när jag ska lägga upp en sida på webb.se så ska man fylla i destinations URL. Vad är det?
Lagga Upp Sida På Webb.se?
↗ till inläggetHej, när jag ska lägga upp en sida på webb.se så ska man fylla i destinations URL. Vad är det?
Man lägger inte upp sidor där, det är en subdomän host som t.ex. DINADRESS.webb.se ..
Destination url är länken som subdomänen ska redirecta till ;)
↗ till inläggetVad ska jag skriva där då?↗ till inläggetHej, när jag ska lägga upp en sida på webb.se så ska man fylla i destinations URL. Vad är det?
Man lägger inte upp sidor där, det är en subdomän host som t.ex. DINADRESS.webb.se ..
Destination url är länken som subdomänen ska redirecta till ;)
Din egentliga hemsida, det är väl ganska självklart?
↗ till inläggetmen den är inte upplagd så var ska jag lägga up den?Din egentliga hemsida, det är väl ganska självklart?
På ett ställe där du kan lägga upp den, som t.ex ripway.com
↗ till inläggetGratis?På ett ställe där du kan lägga upp den, som t.ex ripway.com
Är det helt omöjligt att kolla själv?
Ja, det är gratis.
Finns många andra, ofingo och 110mb är två som är bra.
ingen som vet nån på svenska. Är t ex Passagen bra?
Nej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska.
one.com
↗ till inläggetTack men det skall vara gratis.Nej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska.
one.com
↗ till inlägget↗ till inläggetTack men det skall vara gratis.Nej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska.
one.com
GL att hitta ett bra, gratis SVENSKT webbhotell.
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska.
one.com
Tack men det skall vara gratis.
GL att hitta ett bra, gratis SVENSKT webbhotell.
okej, men om det finns något (behöver inte vara nåt jättebra) så kan väll nån länka? Annars tar jag nåt av dom andra
↗ till inlägget↗ till inläggetTack men det skall vara gratis.Nej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska.
one.com
Det är gratis så länge du inte vill hålla på med Mysql osv
På 110MB: Hur gör jag för att lägga upp en sida som jag har gjort i t ex FrontPage?
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, ska du lägga upp en sida så bör du kunna engelska.
one.com
Tack men det skall vara gratis.
Det är gratis så länge du inte vill hålla på med Mysql osv
okej, tack
Nej, One.com är inte gratis..
Använder det själv.