Hej allihop nu har jag letat på google i säkert en halvtimme men inte fått svar på min fråga så nu vänder jag mej till er som har ps3. vad ska medfölja när man köper ps3? (skriv ner allt som medföljer varenda sak alltså)
Tack för svar på förhand
Hej allihop nu har jag letat på google i säkert en halvtimme men inte fått svar på min fråga så nu vänder jag mej till er som har ps3. vad ska medfölja när man köper ps3? (skriv ner allt som medföljer varenda sak alltså)
Tack för svar på förhand
Inte dvd'n
↗ till inlägget
Inte dvd'n
tack 360xbox
Skulle någon kunna göra mej en tjänst att skriva ner de sakerna som medföljer på engelska
Typ Playstation 3, Scart cabel, DuelShock 3, Eletric cabel.... Nåt sånt :)
Beror ju på. Alltså på vilket spel, hur många spel du får och så. Men annars får du allt du behöver utom sladd till HD sladd eller nåt sånt tror jag. För jag var tvungen att köpa nån sladd för att koppla in i TVn.
↗ till inlägget-Playstation 3 60 Gb Console (Beroende på vilken man köper)↗ till inlägget
Inte dvd'n
tack 360xbox
Skulle någon kunna göra mej en tjänst att skriva ner de sakerna som medföljer på engelska
-Wireless Controller (Dual Shock 3)
-Scart Cabel
-Power Cord
-1 Year Warranty
-Kabel till laddning av dosan
tack så jätte mycke allihop för alla svar och all tid ni lagt ner.
End of discussion
↗ till inlägget-Playstation 3 60 Gb Console (Beroende på vilken man köper)↗ till inlägget
Inte dvd'n
tack 360xbox
-Wireless Controller (Dual Shock 3)
-Scart Cabel
-Power Cord
-1 Year Warranty
-Kabel till laddning av dosan
60Gig tillverkas inte längre.
Han skrev det eftersom det var det som var med på bilden.
↗ till inläggetJa,men när han gav det som exempel förmodade jag att han inte visste om det.Han skrev det eftersom det var det som var med på bilden.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in