På vad ska man satsa sina talent points på om man är rouge? Visa gärna hemsida där ni har använt talent points
Rouge Talent Points
Det beror på level och allt. men tror att combat är best för lvling. Kör på combat tills du blir lvl 80.
Näe, mutilate grymt mycket bättre - testat båda med badge svärd/daggers och hittills har mutilate/backstab varit mycket bättre
http://eu.wowarmory.com/character-talents....awn&n=Vynth
Nånting sånt
Combat tills du kan specca mutilate.
↗ till inläggetBackstab funkar fint, allt som krävs är cheap shot och kidney shotCombat tills du kan specca mutilate.
↗ till inläggetPå vad ska man satsa sina talent points på om man är rouge? Visa gärna hemsida där ni har använt talent points
http://www.gymgrossisten.com/bilder/artiklar/A3228-1.jpg
↗ till inläggethehe, den var bra.↗ till inläggetPå vad ska man satsa sina talent points på om man är rouge? Visa gärna hemsida där ni har använt talent points
http://www.gymgrossisten.com/bilder/artiklar/A3228-1.jpg
En kompis i guilden kör med 8/20/43 (honor among theives) - han gör jävligt bra dps i naxx =P
↗ till inläggetJa, men det beror på att han spammar eviscerate pga sin raids crits, inte speciellt bra när man levlarEn kompis i guilden kör med 8/20/43 (honor among theives) - han gör jävligt bra dps i naxx =P
Combat är grymt på 80 också, har 20/51/0 och det är grym PvE specc och helt okej i PvP.
↗ till inläggetNjae alltså, tbh så suger Combat rätt hårt i PvP :o Men det är fina grejjer i PvE, annars i PvP gogo mutilate ;)Combat är grymt på 80 också, har 20/51/0 och det är grym PvE specc och helt okej i PvP.
Som levling specc skulle jag föreslå Combat tror jag.
Hur många av er levlar just nu en rogue som är 30+?
Jag råkar göra det, och combat är skräp när man levlar, knappt någon damage alls - backstab 27-50, sen mutilate till 80
↗ till inläggetÄr det? :o Har alltid trott det var bäst, men tiden ändras.. Trodde Backstab levling var sämst, var iaf.Hur många av er levlar just nu en rogue som är 30+?
Jag råkar göra det, och combat är skräp när man levlar, knappt någon damage alls - backstab 27-50, sen mutilate till 80
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr det? :o Har alltid trott det var bäst, men tiden ändras.. Trodde Backstab levling var sämst, var iaf.Hur många av er levlar just nu en rogue som är 30+?
Har en 50 rogue som är ambush / backstab speccad, vänder sig moben måste jag spamma sinister strike eller hemo som gör minimum damage på min spec, tycker själv backstab spec suger om det inte är pvp då man Kan gå bakom fienden utan att den vänder sig mekaniskt.
Idd, backstab failar eftersom man kan bara göra dem bakom mobs, och måste hålla dem stunnade för att komma bakom. Du borde nog tästa mutilate istället, eftersom Hivee sa att combat var dåligare.
↗ till inlägget↗ till inläggetHur många av er levlar just nu en rogue som är 30+?
Är det? :o Har alltid trott det var bäst, men tiden ändras.. Trodde Backstab levling var sämst, var iaf.
Har en 50 rogue som är ambush / backstab speccad, vänder sig moben måste jag spamma sinister strike eller hemo som gör minimum damage på min spec, tycker själv backstab spec suger om det inte är pvp då man Kan gå bakom fienden utan att den vänder sig mekaniskt.
Err, moben ska vara död innan kidney shot tar slut <.<
↗ till inlägget↗ till inläggetHur många av er levlar just nu en rogue som är 30+?
Är det? :o Har alltid trott det var bäst, men tiden ändras.. Trodde Backstab levling var sämst, var iaf.
Jojo, men han verkar köpa ambush, och då har han 4 combo moves kvar och sätta.. Går inte något vidare då för han tror jag.
Jojo, men han verkar köpa ambush, och då har han 4 combo moves kvar och sätta.. Går inte något vidare då för han tror jag.
Ambush suger för både backstab och mutilate spec, cheap shot > backstab > backstab > kidney > backstab död
Idd, ambush är kinda fail i både PvP och PvE, förutom om man raidar..