↗ till inlägget↗ till inlägget
= skill
Vad tror ni seriöst skill är? Naturbegåvning? Det är att kunna kontrollera sin klass på bästa sätt möjligt och att göra allt för att mata ut så mycket damage som möjligt
Om ni seriöst tror på att en warrior kan hålla en rotation, allt handlar om critts och rage. Det är inte lätt.
Men OnT, tycker jag mage.
Stämmer inte, bara du är hit och critcappad så är det inget problem att hålla en rotation, inget problem om man inte är critcappad heller för den delen
Så du menar att det är skills att öppna en läsk? Det är skills att ta på sig kläderna på morgonen? Det är rutin. Efter man har lärt sig en rutin så är det som en dans, som att lära sig cykla, första gången är svårt, andra gången är svårt, men när man väl klarar och cykla så ramlar man inte igen. Att cykla är ingen "skill" tycker jag, samma med att veta att man ska gå iväg från Void Zone på Netherspite, eller att man ska ställa sig i en rak stråle som träffar en fet drake. Det är rutin och det klarar man i blindo nästan.
Jag skulle tagit mage då du kan kitea mobs och slipper dö vid quester och behöva gå hela vägen tillbaka, sen är dom ganska roliga.
Word