hmm om jag har tur hur skll jag göra på en dejt dåe??
Problem Med Tjejer
Prata? Visa intresse? Fråga saker?
Inte lika lätt sagt som gjort Rullis.
↗ till inläggetInte lika lätt sagt som gjort Rullis.
Jo det tycker jag. Iallafall för min del, har inget problem att prata med en annan människa.
Så du känner inte till någonting om "awkward situations"? f*n va skönt liv du måste haft.
EHM KAN NÅN MODERATOR/ADMIN LÅSA DEN HÄR TRÅDEN NU -.- jag har Fått Svaren:
SLUTSATS:
1. Jag Får nog Vänta lite till
2. Vissa intresse
3. Att när det kommer sånna här Trådar så Spammar Några sönder den -.-
↗ till inläggetSå du känner inte till någonting om "awkward situations"? f*n va skönt liv du måste haft.
Såklart jag gör. Men jag brukar tänka lite för mycket, innan jag gör något, innan jag gör varenda sak jag gör. Så allt brukar bli bra.
Tänker på ett rätt annorlunda sätt. Iallafall vad jag har har märkt genom att prata med andra människor om det. För dem har sagt att dem aldrig inte änns tänkt tanken så. Bara träffat 1 person som tänker som jag, finns säkert många mer..
äsch, varför ska jag förklara mig? Jag gör som jag gör och jag är nöjd med det, och allt går extremt bra.
↗ till inläggetExakt så är det med mig också. ^^↗ till inläggetSå du känner inte till någonting om "awkward situations"? f*n va skönt liv du måste haft.
Såklart jag gör. Men jag brukar tänka lite för mycket, innan jag gör något, innan jag gör varenda sak jag gör. Så allt brukar bli bra.
Tänker på ett rätt annorlunda sätt. Iallafall vad jag har har märkt genom att prata med andra människor om det. För dem har sagt att dem aldrig inte änns tänkt tanken så. Bara träffat 1 person som tänker som jag, finns säkert många mer..
äsch, varför ska jag förklara mig? Jag gör som jag gör och jag är nöjd med det, och allt går extremt bra.
Tjoho!
Tipsen jag kan ge dig är, ta det lugnt ha kul i livet & om du ser en snygg tjej behöver du inte tänka "henne måste ja ha , henne måste ja gifta mig med" ta det lugnt bara , du är sm sagt riktigt ung.
När du är bland tjejer dra skämt, visa upp dig lite , fast inte för mkt. Var dig själv, men kom ihåg, tjejer gillar killar med humor!
varför inte 6 miljarder jordens befolkning är 6 miljarder om jag inte är helt bäng
Ja men alla är inte tjejer och många är för gammla eller unga. hehe B)
Om jag förstår rätt, så bryr sig tjejer OFTAST om utséendet.
Men leta inte, bara vänta.
↗ till inläggetså sant. det gör tjejer.Om jag förstår rätt, så bryr sig tjejer OFTAST om utséendet.
Men leta inte, bara vänta.
Bryr sig inte killar om utseende?
↗ till inlägget[sherlock] Inte jag.. [/sherlock]Bryr sig inte killar om utseende?
↗ till inläggetALLA bryr sig om utseendet. Mer eller mindre.↗ till inlägget[sherlock] Inte jag.. [/sherlock]Bryr sig inte killar om utseende?
asså ärligt jag tycker synd om dig
det kan finnas många förklaringar vörför tjejerna inte gillar dig
OM DE RETAR DIG BETYDER DET KANSKE ATT DE GILLAR DIG
↗ till inläggetOCH OM DE SLÅR DIG SÅ BETYDER DET ATT DOM VILL HA BARN MED DIG!!!1 eller inte.asså ärligt jag tycker synd om dig
det kan finnas många förklaringar vörför tjejerna inte gillar dig
OM DE RETAR DIG BETYDER DET KANSKE ATT DE GILLAR DIG
Många säger "det kommer" , vilket är inte nåt jag skulle tro direkt.
Om du gör det så visst, men om du verkligen vill ha en tjej får du ju "offra" dig lite x) börja prata med dom, ta deras nummer, chatta, smsa, sedan bestämma en träff. (?)