Tja,
Tänkte göra en ny DK och jag undrar vilken race jag ska vara?
Vilken är bäst?
Tja,
Tänkte göra en ny DK och jag undrar vilken race jag ska vara?
Vilken är bäst?
Vilket som är bäst? Fattade inte.
↗ till inläggetFörsökte göra en omröstning men jag failade >_>Vilket som är bäst? Fattade inte.
Vilken race tycker du är bäst?
Orc?
Troll?
UD?
BE?
Tauren?
Orc pvewise
Tauren tkr jag ;)
Tauren, gå tank. Och bry dig inte om folk som säger att DK's inte kan tanka.. de är idioter
↗ till inläggetVem säger de? <_< Idioter isåfall.Tauren, gå tank. Och bry dig inte om folk som säger att DK's inte kan tanka.. de är idioter
Iaf, skulle kanske förklara vrf tauren du inte vet det.
Taurens har 5% extra HP av deras lvl och dem har har också en stunn som stunnar i 2 sekunder. Riktigt grymma är dem. Sen kan orcer poppa en ability så dem får typ 300-400 AP, men taurens abilitys är bättre imo.
↗ till inläggetEhm och? Bara för det ska han gå tank?Tauren, gå tank. Och bry dig inte om folk som säger att DK's inte kan tanka.. de är idioter
↗ till inlägget↗ till inläggetEhm och? Bara för det ska han gå tank?Tauren, gå tank. Och bry dig inte om folk som säger att DK's inte kan tanka.. de är idioter
Gissar på att om man ska göra en tank ska man ta tauren, om han ska göra dps i pve ska han ta orc, osv. Det var nog det DonaldDuck menade.
Orc är bäst för DPS vet jag i alla fall. 5% mer pet dmg, AP "trinket" och typ axe skill eller nåt...
För tanking är ju 5% mer health och en aoe stun nice :>
Orc eller undead
beror ju på vad du vill göra (tanka, dpsa) men som dom anndra har sagt tauren som tank och orc som dps (och bloodelf för enchanting) ;)
Jag gjorde en Orc eftersom jag ska dpsa ;)
Ok
Vrf måste han va Horde?
↗ till inläggetFör att om man medvetet föredrar att spela som alliance så är man hjärndöd?Vrf måste han va Horde?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in