💬
Logga in
Fuska.se

Min Nintendo Conrol Är Paj :(

12 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

min super nintendo control är paj jag kan inte gå åt vänster för knapen är trög,vet någon hur jag kan fixa den? :(

Nivå 16 · Legendfuskare

Flyttar till rätt forum...

12 Apr 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

Det finns fyra vanliga små skruvar på baksidan av handkontrollen, pröva skruva upp den, rengör riktningsknapparna så borde det bli bättre.

Nivå 6 · Fuskare

Vet inte vad än ligger ute för, men om dem inte är dyra, kan du lika lönt köpa en ny om den är gammal, eller fråga någon som kan om du inte kan själv.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vet inte vad än ligger ute för, men om dem inte är dyra, kan du lika lönt köpa en ny om den är gammal, eller fråga någon som kan om du inte kan själv.

Nintendo stoppade produktionen av SNES år 2003, det finns inga nya idag. Om inte någon samlare sparat någon, men då är de säkert dyra.

Han frågar ju andra nu...

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Köp nytt

16 Apr 2009
Nivå 6 · Fuskare

Vilken sorts nintendo är det han menar? Såg en Super nintendo som låg ute på tradera för 56kr bid atm.

20 Apr 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vilken sorts nintendo är det han menar? Såg en Super nintendo som låg ute på tradera för 56kr bid atm.

Då är den troligen trasig. Jag har själv ett Super Nintendo Entertainment System hemma med alla sladdar och två stycken fungerande handkontroller och om jag skulle sälja den(helt funktionell, bara lite sällan förekommande glapp) skulle jag sälja den för minst 150 kronor.

Senast ändrad:

23 Apr 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Köp nytt

Smart idé! Verkligen, då inte Super Nintendo tillverkas längre.

Ett förslag är ju att kolla på tradera & blocket om du behöver en begagnad.

13 Jul 2009
Nivå 3 · Lärling

Mint = nästan nytt jue..

sorry såg inte datum

Senast ändrad:

26 Jan 2010
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Då är den troligen trasig. Jag har själv ett Super Nintendo Entertainment System hemma med alla sladdar och två stycken fungerande handkontroller och om jag skulle sälja den(helt funktionell, bara lite sällan förekommande glapp) skulle jag sälja den för minst 150 kronor.

Fat nu var det ju bid 56 :-. Budet gick säkert upp med tiden.

Kolla på den här yahoolänken. En kille hade ett liknande problem som dig så den borde väl hjälpa lite om du ska försöka på att fixa kontrollen själv.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Snes kontroller görs fortfarande, dock inte nintendo som gör dom utan andra företag

8 May 2010
Nivå 1 · Novis

Det fins ett fåtal butiker som håller på med retro handel. Till exempel BackList i halmstad holler på med retro handel har själv köp en konsol där för 1500 kr. Han säljer snes handkontroller. <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in