Nå, är den som du väntade? Eller är du kanske besviken? Själv är ja ganska besviken.. Restodroods är så sjukt nerfade, och hoppades verkligen på en buff.. Eftersom dem är absolut dem sämsta healersen nu :(
Patch 3.1.0
Den var helt okej.
Är besviken, varför nerfade blizzard 19 twinks?
↗ till inläggetVad har hänt? Har missat det.Är besviken, varför nerfade blizzard 19 twinks?
↗ till inlägget40+ stamina on legs saken behöver nu 60 req. lvl.↗ till inläggetVad har hänt? Har missat det.Är besviken, varför nerfade blizzard 19 twinks?
Fishing hat/boots 35 req lvl.
100+ hp on chest req lvl 30.
:( :(
↗ till inlägget40+ stamina on legs saken behöver nu 60 req. lvl.
Fishing hat/boots 35 req lvl.
100+ hp on chest req lvl 30.
:( :(
WTF? Du skämtar? Shit >,<
Lite blandade känslor...
Kul att blizz införde nya fishing dailies och lite nya achievements.
Ulduar lär också bli rätt kul när man får testa.
Äntligen gör blizz något åt alla twinks, slipper man mer 12-åringar i spelet.
Inte så kul däremot att de nerfade hunger for blood :<
↗ till inläggetFör att folk ska l2p?Är besviken, varför nerfade blizzard 19 twinks?
Tro det eller ej, men jag vill att patchen skulle släppas om två veckor istället :)
Yeeehaaah!!! Dual specc, fucking yes! Guilden har börjat cleara ulduar nu :>
↗ till inläggetJag vet, det var synd. Men nu tar jag alla rogues mycket lättare, mohahahaahahaha!Lite blandade känslor...
Kul att blizz införde nya fishing dailies och lite nya achievements.
Ulduar lär också bli rätt kul när man får testa.
Äntligen gör blizz något åt alla twinks, slipper man mer 12-åringar i spelet.
Inte så kul däremot att de nerfade hunger for blood :<
Men ärligt, damage increased by 3% wtf?!
Den var helt Okej... förväntade mig inte så mycket mer än att de skulle komma ny raid etc... Men eftersom jag inte e maxxad lvl än haehhehe så bryr jag mig inte såmkt om det ;p ehm... lite synd det med twinksen för dem som har twink dvs... :P
1 boss nere i ulduar. 1 shottade han, aslätt :S
lite wipe på razorscale, men vi proggresar på han :)
Lite lamt dock att Ignis är så extremt svår jämfört med skitbossen flame leviathan som var på naxx 10 man nivå, men fina bossar iaf - lite nytt så att säga
Älskar Decimation i demon-trädet för warlocks :D
Typ bara 1 sak som har blivit bra på paladins, att exorscism fungerar på alla targets, och alltid crittar på undead och demon.
btw, är den nya raiden kul eller? tror inte att jag får joina men man vet ju aldrig.
Looool, retri palas ännu mer OP.. Har dem inte blivit något mer buffade? Och har dem blivit nerfade? :D Har hört från andra att dem blivit buffade :P
↗ till inläggetJa, väldigt roliga bossar jämfört med de förra raidsenTyp bara 1 sak som har blivit bra på paladins, att exorscism fungerar på alla targets, och alltid crittar på undead och demon.
btw, är den nya raiden kul eller? tror inte att jag får joina men man vet ju aldrig.
Skönt.. Naxxramas är verkligen skit tråkig.. Samma sak med dem andra, på tiden att det blir någon roligare raid.
↗ till inläggetVisst har de blivit bra/bättre, men alltid lika tråkigt med paladinsLooool, retri palas ännu mer OP.. Har dem inte blivit något mer buffade? Och har dem blivit nerfade? :D Har hört från andra att dem blivit buffade :P
slå på en seal, judgement, exorscism, crusader strike, divine storm, finns inget mer sen (förutom Hammer of wrath).