↗ till inläggetFinns det 125 i 2 - takt? O.o
japp,Husqvarna,KTM och Gas Gas.har bara 2 takts 125or tror jag.
↗ till inläggetFinns det 125 i 2 - takt? O.o
Jag har en, men får inte köra den lagligt förens om 1 och ½ år :angry:
Ja, har haft en.
↗ till inläggetLol, osis ;)Jag har en, men får inte köra den lagligt förens om 1 och ½ år :angry:
Säg gärna vad ni har för en. Jag menar Raeven postade till och med en, säg inte bara "ja" för att få 0,4 fuskarank :>
↗ till inlägget↗ till inläggetFinns det 125 i 2 - takt? O.o
Zündapp? ;> Sån har vi minsann.
↗ till inläggetInnan jag fick moppe hade jag velat ha en i princip hela året.När jag väl fick en började jag bli lite osäker på om det verkligen var värt att ha en moppe.Men när man väl körde,fyfan det är så j*vla härligt.Och om det till exempel är nån riktig skit mat i skolan och du har KF,ja då är det bara att dra med polarna till nån kiosk.Dessutom är moppeprovet piece of cake även fast jag klarade provet precis ;)↗ till inläggetJag med! Drf försöker jag få dem andra att övertala mig! xDÄr också osäker på om jag vill ha en moppe eller inte... Men det lutar mest åt att jag skaffar en. :)
Haha njae, men det vore fett att ha en.
↗ till inläggetAprilia har också 2-takt 125cc..↗ till inläggetFinns det 125 i 2 - takt? O.o
OnT - Jo, jag har en Tunturi Super Sport '86.
↗ till inläggetAprilia är ju det första en vanlig person skulle tänka på när någon säger 125. Men jag förmodar att du snackar om Crossar. 2-takt for life! Btw så är det en Aprilia 2-takts 125a på min bild. Jag är föraren.↗ till inläggetFinns det 125 i 2 - takt? O.o
↗ till inläggetAprilia har också 2-takt 125cc..↗ till inläggetFinns det 125 i 2 - takt? O.o
OnT - Jo, jag har en Tunturi Super Sport '86.
Snygg :D Härligt att du posta den ^^
↗ till inläggetAlla mopeder är på 50cc.
↗ till inläggetEh, alla mopeder drar 55 original, förutom Baotian möjligtvis. Och alla mopeder klass 2 samt 1 är 50cc ..
Jaha, trodde att de flesta var 49cc.
Haha nej, då trodde du fel.
↗ till inläggetGrattis!
↗ till inläggetTack!↗ till inläggetGrattis!
Ser inte så rund ut ..
kan vara för att den på bilden är fyrkantig.
Okej, men varför ha Harry Potter glas istället för lite finare?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in