EDIT: Har någon en bra tanking specc?
Warrior Specc
Hmm, skulle nog säga nästan Arms.. Det är bra om du raidar t,ex för att du får 30% mera dmg till alla bleeds, så du buffar alla. Dock är 5% critt i fury också bra, men alltså.. Njae vet inte, men eftersom Arms är buffat, och Fury lite nerfat så.
Arms
Läs EJ för specs, att hitta på en själv funkar sällan
Arms. Men fury är också bra.
Förstår inte hur man kan ha en warrior och inte vilja vara tank ^^
Tank > DPS helt klart. Men av dessa två är Fury överlägsen.
↗ till inläggetI nuvarande patch, nejFörstår inte hur man kan ha en warrior och inte vilja vara tank ^^
Tank > DPS helt klart. Men av dessa två är Fury överlägsen.
Idd Hivee, riktigt nerfad.
Men som du sa Xade, dps warriors är ganska tråkigt i gämfört med tanks :D
alltid varit en arms fanatiker om man säger så.. ser sjukt kul ut med healer bakom sig i pvp... men som vissa sa har fury blivit nerfad o arms buffat så skulle tagit det även i pve... men i pve är det ju sjukt kul att tanka bara lirat tank som pala perspektiv dock men kan la inte vara så mkt skillnad? =p
Är rädd för att det är lite mer annorlunda ;)
Men arms är lätt bäst som dps nu, tror det är bäst i PvP också. Är inte säker..
Vi har 3-4 aktiva Warrior DPSare i våran guild och alla speccade om till arms, gjorde sjukt bra dmg jämfört med fury.
Jag har alltid föredragit att vara tank men om du nu måste dpsa så skulle jag nog ta arms
↗ till inläggetJa, tanking är kul. Det är övermycket dps nu så jag säger samma som addeB; föredrar att vara tank men om du nu måste vara dps så arms.Jag har alltid föredragit att vara tank men om du nu måste dpsa så skulle jag nog ta arms
Arms är bäst imo, men jag har alltid tyckt att fury är roligast att lira.
Samma, kör arms nu. Har inte förlorat någon DPS, och jag är imba på Gluth när han drar till sig addsen :)
Bump: Behöver en tanking specc. Någon som har en bra för HC :P?
Hmm, HC specc? Är inte det en raiding specc :P?
Aye ska nog använda den.
w/e har vi en på min server som nog har lika bra gear som han, om inte bättre (kungen)
↗ till inläggetHmm, HC specc? Är inte det en raiding specc :P?
Aye ska nog använda den.
w/e har vi en på min server som nog har lika bra gear som han, om inte bättre (kungen)
Ja oj för det är ju sååå svårt att få det bästa gearet ingame nu, vi har minst 50 lika bra gerade warriortanks på servern, varav 2 i mitt guild som inte är nära bäst på servern. -_-'