💬
Logga in
Fuska.se

Gta Iv Hjälp Xd

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsan, nu äre så att jag undrar vart man hittar crossar? :P Den där Sanshez eller vad den heter, för den är kuligast att köra. Någon som vet vart man hittar den? För jag vill inte fuska riktigt nu :P Eller inte på den sparninge jag kör på nu, aja, tack i förhand B) :rolleyes:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Hejsan, nu äre så att jag undrar vart man hittar crossar? :P Den där Sanshez eller vad den heter, för den är kuligast att köra. Någon som vet vart man hittar den? För jag vill inte fuska riktigt nu :P Eller inte på den sparninge jag kör på nu, aja, tack i förhand B) :rolleyes:

Du kanske kan fuska till dej en...?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du kanske kan fuska till dej en...?

Jag skrev ju att jag inte ville fuska på den sparningen, vill ha achviments eller vad det heter.

26 Apr 2009
Nivå 2 · Novis

Men när man kommer in en bit i spelat så kommer dom bara körandes :P

I alla fall för mig :lol:

28 Jun 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

är du typ nybörjare eller? menar inget illa undra om du bara är första ön?

Nivå 5 · Fuskare

kommer senare

Nivå 7 · Fuskare

Kanske bara fått det för mig, men jag tror inte att fuska till sig ett fordon blockerar något achievment..

T.ex när man aktiverar full health&ammo står det ju vilket achievment som blockeras.

Tror inte det står så när man väljer ett fordon..

Nivå 5 · Fuskare

Fuska, det kommer inga problem, bara med helikopter och health.

3 Jul 2009
Nivå 4 · Lärling

om du gör det fusket blockerar du inget, du blockar om du gör helikopter, polis eller liv fusk, och vapen.

så fuska på :P

23 Jul 2009

Vet nån hur man får bort vapenset? efter man har fuskat. Mina polare gjorde de på mitt spel :angry:

28 Jul 2009

Vapenset åker inte bort.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Vet nån hur man får bort vapenset? efter man har fuskat. Mina polare gjorde de på mitt spel :angry:

Bli arresterad, då konfiskerar polisen alla dina vapen.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in