Jag har lirat dota med min polare från fredag vid 18.00 tiden, tills nu. Har varit riktigt roligt, dock så sov jag också lite ofc ^^ Annars har jag inte gjort så mkt mera, käkat, varit lite ute i solen. Inte mycket mera.
Beskriv Er Dag!
Vaknar kl 11 av att en liten hund hoppar mig rakt i magen och börjar slicka mig i ansiktet, går ner dricker lite kaffe och käkar några mackor, går ut solar lite och sedan så sätter jag mig här :P
var på någon typ av fest/tillställning/sammanstötning/arrangemang/jippo inatt och gick loss på en del örter. Blev bl.a vettskrämd av konfirmander, snurrade mönster i luften med brinnande pinnar, såg på the wall, gjorde köksverktygsbeat och lyssnade på black devil disco club. Kom hem kl 7 imorse, första dagen på året då jag går hem när det är ljust. Sov en stund, nu sitter jag vid datorn....vet ej varför. Ska nog gå ut o få lite pollenallergi, är grymt sugen på tzatsiki. Mina fingrar värker och mitt hår ser ut som ett bombnedslag, jag luktar spya och jag har inga rena strumpor. Djävulskt varmt utomhus...och inomhus för den delen.
Har en låt och en tjej kombinerat i huvudet.
Ledig från skolan imorgon, kommer kanske hitta på ngt ikväll. Får se. Mest av allt vill jag dricka vatten.
↗ till inläggetvar på någon typ av fest/tillställning/sammanstötning/arrangemang/jippo inatt och gick loss på en del örter. Blev bl.a vettskrämd av konfirmander, snurrade mönster i luften med brinnande pinnar, såg på the wall, gjorde köksverktygsbeat och lyssnade på black devil disco club. Kom hem kl 7 imorse, första dagen på året då jag går hem när det är ljust. Sov en stund, nu sitter jag vid datorn....vet ej varför. Ska nog gå ut o få lite pollenallergi, är grymt sugen på tzatsiki. Mina fingrar värker och mitt hår ser ut som ett bombnedslag, jag luktar spya och jag har inga rena strumpor. Djävulskt varmt utomhus...och inomhus för den delen.
Har en låt och en tjej kombinerat i huvudet.
Ledig från skolan imorgon, kommer kanske hitta på ngt ikväll. Får se. Mest av allt vill jag dricka vatten.
Hehe.
Vilka örter gick du loss på?
Vaknade vid 12.00 tiden. Käkade frukost och lirade några dotas. Sen så käkade jag lunch och satt mig framför fuska.. Inte så mycket mer har jag gjort idag.
Igår satt jag på ett kyrktak med en kompis i 4 timmar, vi hade publik där nere när vi stog och sjöng TNT , det var kul.
haha, det var ju lite annorlundare än vad dem flesta gjort här idag xD
var på fest igårkväll, blev i stort sätt en klassfest. gjorde bort mig lite halvt inför gamla klasskamrater, blev insmord i deoderant och totaldissade tartex.
sen gick jag och mina två vänner hemåt, blev skiträdda för bilar och färglade världen.
↗ till inläggetvar på fest igårkväll, blev i stort sätt en klassfest. gjorde bort mig lite halvt inför gamla klasskamrater, blev insmord i deoderant och totaldissade tartex.
sen gick jag och mina två vänner hemåt, blev skiträdda för bilar och färglade världen.
Intressant. :D
Hm min(a) dagar under helgen har inte varit så intressanta, har legat i magsjuka så jag kan i stort sett säga att jag kollat på tv en större del av helgen. Detta innebär ju en riktig hemsk sak.. Inge runescape på flera dagar, förfärligt.
7.15, Går upp ur sängen.
7.35, Springer ner till bussen.
7.40, Kommer bussen.
7.50, Framme!
SLAPPAR!
8.10-9.00, Svenska
9.10-10.00, Matte
10.10-11-10, Biologi
11.10-12.10, Mat
12.10-13.00, Språk
13.10-14.00, SO
14.10-15.30, Elevens val fast idag så skulle vi snacka om "Operation Dagsverket". Så vi slutade då 14.45.
15.20, Bussen kommer.
15.30, Hemma och tar en pizzabit som är kvar sen igår.
16.00, Sätter på en film (Deep Blue Sea)
18.00, Går ut och slår några brännbollsslag.
18.30-19.30, Sitter vid datorn.
19.30-19.40, Går lite med hunden som vi tar hand om tills imorn (Tisdag)
19.40-19.50, Duschar.
20.00-20.40, Tittar lite på det där Eurovision förvisningen.
20.40-?, Sitter nu vid datorn.
Gick upp...
Rusar till bussen!
Framme! Jippie, en ny dag i skolan :D ! (-.-)
Har en massa tråkiga lektioner..
Jag och en kompis cyklar till ICA (en bit ifrån vår skola) på en 10 minuters rast, och ja.. vi hann!
Äter mat.. SKOLMAT.. Nej, nu ska jag inte va sån! Maten var faktist ovanligt god idag, det var Köttbullar och Makaroner.
Sedan så har vi en massa lektioner till kl 3, och först nu vaknar jag till! Tar bussen hem, käkar mat, sätter på datorn, och möts av 200 trojaner som Norton skriker åt... KUL!!!
Klockan 7 kollar jag på tv till kl 9, då jag går o fixar en massa på Xela (min hemsida).. Och nu sitter jag här och skriver!
Nu kanske ni undrar hur min riktigt intressanta dag imorgon kommer handla om? Exakt lika dant, nästan... Det roliga är att vi har Engelska prov imorgon och jag övade på 6 st glosor nyss :P
Vakna kl 7
Dra till hemkunskapen
Dra till netto
Dra till skolan
Vara i skolan
Skolan slutar kl 3
Vara i skolan och flumma till 5
Dra hem
Sätta mig direkt vid datorn och göra j*vla svenska som jag skjutit fram till sista dagen, jag är cepe
Sitter här med sista saken kvar och har hjärnsläpp bigtime
06.30 stiger upp, duschar, klär på mig
07.00~ äter frukost (inhandlade fullkornstekakor och en billig ost igår)
07.30 cyklar till tåget
07.45 far tåget iväg
08.40 Miljövård A(>_>)/Geografi A
11.30 en för tidig lunch
12.42 tåg hem
resten av dagen har jag varit tidlös
07.20: min kompis ringer o väcker mig
07.37: tar tåget
08.20: skriver NP i engelska B, gick lätt
10.20: äter lunch
10:40 drog ut o spela med klezmerbandet någon timme i stan
13.42: tåg hem :]
har solat en stund, nu sitte rjag här, spelar trumpet. funderar på o sova nån timme, alternativt göra en paj.
ska snart fixa booze till valborgsfirande på torsdag. lost ikväll. :]
↗ till inlägget07.20: min kompis ringer o väcker mig
har solat en stund, nu sitte rjag här, spelar trumpet. funderar på o sova nån timme, alternativt göra en paj.
Valborg i Lund? Yes, yes?
↗ till inlägget↗ till inlägget07.20: min kompis ringer o väcker mig
Valborg i Lund? Yes, yes?
ja så blir det nog! 15000 personer i stadsparken. ska du också dit o älga?:]
Nu var det kulturdagar i skolan.
Vakna 11. Åka dit, gå på invigningen, gå på stan med bratjej och prata, äta glass. komma hem spela wow??
Tisdag
Debatt sk*t i skolan, vet itne om jag fick fram ett endaste ord B) Grymt trisst och onödigt då vi inte ens fått förbereda oss! :huh:
Långa dag, slutade ca 4. Vidare hem, plugga, pluggar fortfarande på NO-provet tills i morrn.
Får se om jag hinner gå på gitarren sen...
SJUKT :S
Man ska väl inte behöva förbereda sig för debatt om det nu är något man har en åsikt om, men annars är det väl lite svårt indeed ^^