💬
Logga in
Fuska.se

Beskriv Er Dag!

508 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Jag har lirat dota med min polare från fredag vid 18.00 tiden, tills nu. Har varit riktigt roligt, dock så sov jag också lite ofc ^^ Annars har jag inte gjort så mkt mera, käkat, varit lite ute i solen. Inte mycket mera.

26 Apr 2009
Nivå 3 · Lärling

Vaknar kl 11 av att en liten hund hoppar mig rakt i magen och börjar slicka mig i ansiktet, går ner dricker lite kaffe och käkar några mackor, går ut solar lite och sedan så sätter jag mig här :P

Nivå 11 · Veteranfuskare

var på någon typ av fest/tillställning/sammanstötning/arrangemang/jippo inatt och gick loss på en del örter. Blev bl.a vettskrämd av konfirmander, snurrade mönster i luften med brinnande pinnar, såg på the wall, gjorde köksverktygsbeat och lyssnade på black devil disco club. Kom hem kl 7 imorse, första dagen på året då jag går hem när det är ljust. Sov en stund, nu sitter jag vid datorn....vet ej varför. Ska nog gå ut o få lite pollenallergi, är grymt sugen på tzatsiki. Mina fingrar värker och mitt hår ser ut som ett bombnedslag, jag luktar spya och jag har inga rena strumpor. Djävulskt varmt utomhus...och inomhus för den delen.

Har en låt och en tjej kombinerat i huvudet.

Ledig från skolan imorgon, kommer kanske hitta på ngt ikväll. Får se. Mest av allt vill jag dricka vatten.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #164
↗ till inlägget

var på någon typ av fest/tillställning/sammanstötning/arrangemang/jippo inatt och gick loss på en del örter. Blev bl.a vettskrämd av konfirmander, snurrade mönster i luften med brinnande pinnar, såg på the wall, gjorde köksverktygsbeat och lyssnade på black devil disco club. Kom hem kl 7 imorse, första dagen på året då jag går hem när det är ljust. Sov en stund, nu sitter jag vid datorn....vet ej varför. Ska nog gå ut o få lite pollenallergi, är grymt sugen på tzatsiki. Mina fingrar värker och mitt hår ser ut som ett bombnedslag, jag luktar spya och jag har inga rena strumpor. Djävulskt varmt utomhus...och inomhus för den delen.

Har en låt och en tjej kombinerat i huvudet.

Ledig från skolan imorgon, kommer kanske hitta på ngt ikväll. Får se. Mest av allt vill jag dricka vatten.

Hehe.

Vilka örter gick du loss på?

Nivå 6 · Fuskare

Vaknade vid 12.00 tiden. Käkade frukost och lirade några dotas. Sen så käkade jag lunch och satt mig framför fuska.. Inte så mycket mer har jag gjort idag.

Nivå 12 · Mästerfuskare

Igår satt jag på ett kyrktak med en kompis i 4 timmar, vi hade publik där nere när vi stog och sjöng TNT , det var kul.

Nivå 6 · Fuskare

haha, det var ju lite annorlundare än vad dem flesta gjort här idag xD

Nivå 4 · Lärling

var på fest igårkväll, blev i stort sätt en klassfest. gjorde bort mig lite halvt inför gamla klasskamrater, blev insmord i deoderant och totaldissade tartex.

sen gick jag och mina två vänner hemåt, blev skiträdda för bilar och färglade världen.

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #169
↗ till inlägget

var på fest igårkväll, blev i stort sätt en klassfest. gjorde bort mig lite halvt inför gamla klasskamrater, blev insmord i deoderant och totaldissade tartex.

sen gick jag och mina två vänner hemåt, blev skiträdda för bilar och färglade världen.

Intressant. :D

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Hm min(a) dagar under helgen har inte varit så intressanta, har legat i magsjuka så jag kan i stort sett säga att jag kollat på tv en större del av helgen. Detta innebär ju en riktig hemsk sak.. Inge runescape på flera dagar, förfärligt.

27 Apr 2009

7.15, Går upp ur sängen.

7.35, Springer ner till bussen.

7.40, Kommer bussen.

7.50, Framme!

SLAPPAR!

8.10-9.00, Svenska

9.10-10.00, Matte

10.10-11-10, Biologi

11.10-12.10, Mat

12.10-13.00, Språk

13.10-14.00, SO

14.10-15.30, Elevens val fast idag så skulle vi snacka om "Operation Dagsverket". Så vi slutade då 14.45.

15.20, Bussen kommer.

15.30, Hemma och tar en pizzabit som är kvar sen igår.

16.00, Sätter på en film (Deep Blue Sea)

18.00, Går ut och slår några brännbollsslag.

18.30-19.30, Sitter vid datorn.

19.30-19.40, Går lite med hunden som vi tar hand om tills imorn (Tisdag)

19.40-19.50, Duschar.

20.00-20.40, Tittar lite på det där Eurovision förvisningen.

20.40-?, Sitter nu vid datorn.

Nivå 7 · Fuskare

Gick upp...

Rusar till bussen!

Framme! Jippie, en ny dag i skolan :D ! (-.-)

Har en massa tråkiga lektioner..

Jag och en kompis cyklar till ICA (en bit ifrån vår skola) på en 10 minuters rast, och ja.. vi hann!

Äter mat.. SKOLMAT.. Nej, nu ska jag inte va sån! Maten var faktist ovanligt god idag, det var Köttbullar och Makaroner.

Sedan så har vi en massa lektioner till kl 3, och först nu vaknar jag till! Tar bussen hem, käkar mat, sätter på datorn, och möts av 200 trojaner som Norton skriker åt... KUL!!!

Klockan 7 kollar jag på tv till kl 9, då jag går o fixar en massa på Xela (min hemsida).. Och nu sitter jag här och skriver!

Nu kanske ni undrar hur min riktigt intressanta dag imorgon kommer handla om? Exakt lika dant, nästan... Det roliga är att vi har Engelska prov imorgon och jag övade på 6 st glosor nyss :P

Nivå 6 · Fuskare

Vakna kl 7

Dra till hemkunskapen

Dra till netto

Dra till skolan

Vara i skolan

Skolan slutar kl 3

Vara i skolan och flumma till 5

Dra hem

Sätta mig direkt vid datorn och göra j*vla svenska som jag skjutit fram till sista dagen, jag är cepe

Sitter här med sista saken kvar och har hjärnsläpp bigtime

Nivå 4 · Lärling

06.30 stiger upp, duschar, klär på mig

07.00~ äter frukost (inhandlade fullkornstekakor och en billig ost igår)

07.30 cyklar till tåget

07.45 far tåget iväg

08.40 Miljövård A(>_>)/Geografi A

11.30 en för tidig lunch

12.42 tåg hem

resten av dagen har jag varit tidlös

28 Apr 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare

07.20: min kompis ringer o väcker mig

07.37: tar tåget

08.20: skriver NP i engelska B, gick lätt

10.20: äter lunch

10:40 drog ut o spela med klezmerbandet någon timme i stan

13.42: tåg hem :]

har solat en stund, nu sitte rjag här, spelar trumpet. funderar på o sova nån timme, alternativt göra en paj.

ska snart fixa booze till valborgsfirande på torsdag. lost ikväll. :]

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #176
↗ till inlägget

har solat en stund, nu sitte rjag här, spelar trumpet. funderar på o sova nån timme, alternativt göra en paj.

Valborg i Lund? Yes, yes?

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Valborg i Lund? Yes, yes?

ja så blir det nog! 15000 personer i stadsparken. ska du också dit o älga?:]

Nivå 12 · Mästerfuskare

Nu var det kulturdagar i skolan.

Vakna 11. Åka dit, gå på invigningen, gå på stan med bratjej och prata, äta glass. komma hem spela wow??

Nivå 3 · Lärling

Tisdag

Debatt sk*t i skolan, vet itne om jag fick fram ett endaste ord B) Grymt trisst och onödigt då vi inte ens fått förbereda oss! :huh:

Långa dag, slutade ca 4. Vidare hem, plugga, pluggar fortfarande på NO-provet tills i morrn.

Får se om jag hinner gå på gitarren sen...

SJUKT :S

Nivå 12 · Mästerfuskare

Man ska väl inte behöva förbereda sig för debatt om det nu är något man har en åsikt om, men annars är det väl lite svårt indeed ^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in