Vilken låt är svårast av alla på Guitar hero? Själv tycker jag att det e Through the fire and flames.
Snälla svara!
Vilken låt är svårast av alla på Guitar hero? Själv tycker jag att det e Through the fire and flames.
Snälla svara!
Såklart det är Trough The Fire And Flames...
Through the Fire and Flames är bara svårast om man inte räknar DLC. Sen beror det lite på vad man menar, menar du om man ska FC:a, få 5 star, eller bara klara låtarna?
1. The Devil Went Down to Georgia
2. Through the Fire and Flames
Är det iallafall i alla tre fallen, men sen beror det på vad du menar. One är 3:a på listan att FC:a p.g.a. FSA, men den är förhållandevis lätt att bara klara.
Att 5-stjärna: Raining Blood
Att klara: Vet inte, inte TtFaF iallafall.
Surfing with the alien eller Soothsayer kanske?
Eller Jordan.
Jag kör på medium och jag tycker Raining Blood är svårast. Varför?
1. Den är superdålig.
2. Oljud!
3. Ingen takt.
4. Svår för dessa saker.
Trough the Fire and Flames är lättare för den låten är bra! Och man tröttnar ju på dåliga låtar!
↗ till inläggetJag kör på medium och jag tycker Raining Blood är svårast. Varför?
1. Den är superdålig.
2. Oljud!
3. Ingen takt.
4. Svår för dessa saker.
Trough the Fire and Flames är lättare för den låten är bra! Och man tröttnar ju på dåliga låtar!
Raining Blood (och Slayer) äger ju. :(
Att FC'a är nog The Devil Went Down to Georgia.
↗ till inläggetThrough the Fire and Flames (och Dragonforce) suger ju. :(↗ till inläggetJag kör på medium och jag tycker Raining Blood är svårast. Varför?
1. Den är superdålig.
2. Oljud!
3. Ingen takt.
4. Svår för dessa saker.
Raining Blood (och Slayer) äger ju. :(
↗ till inläggetUsch ja.. bara Danny på youtube har fcat den och många andra DLC's. Vilken kille!Att FC'a är nog The Devil Went Down to Georgia.
↗ till inläggetJo, vi får la hoppas att han upptäcker att det finns en annan värld någon gång.↗ till inläggetUsch ja.. bara Danny på youtube har fcat den och många andra DLC's. Vilken kille!Att FC'a är nog The Devil Went Down to Georgia.
↗ till inläggetJo, vi får la hoppas att han upptäcker att det finns en annan värld någon gång.↗ till inläggetAtt FC'a är nog The Devil Went Down to Georgia.
Usch ja.. bara Danny på youtube har fcat den och många andra DLC's. Vilken kille!
Han har bara spelat Guitar Hero lite mer än ett år. Han har alltså inte bara suttit och spelat skiten sen 2005 som vissa andra, om det är det du anspelar på. Titta på fler av hans videos, han är jävligt musikalisk, spelar en hel del olika instrument.
Through the fire and the flames... Vilken annars är svårare???
↗ till inläggetThrough the fire and the flames... Vilken annars är svårare???
Jordan. Mest eftersom HOPO's är mycket svårare
i tvåan än i trean.
↗ till inläggetThe Devil Went Down To Georgia.Through the fire and the flames... Vilken annars är svårare???
Meh, Jordan är lite överskattad vad gäller svårighetsgrad honestly.
Ge er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_;
-The truth has been put down
↗ till inläggetGe er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_;
Just det, hur f*n kunde jag glömma dem? *facepalm*
↗ till inläggetlol, jag 5:ade faktiskt One innan Barracuda.Ge er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_;
↗ till inlägget↗ till inläggetGe er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_;
Yes, now that you've confessed. You are THE awesome.
Aircondition: You are now THE failure.
Gah, har inte lirat GH på flera veckor .. Ska kanske försöka klara One på Expert snart och komma över 375k ? ;D
↗ till inlägget↗ till inläggetGe er, ni vet mycket väl att Slow Ride och Barracuda är svårast i spelen, sluta faila om att TTFAF och Raining Blood/The devil went down to Georgia är svårast ;_;
Yes, now that you've confessed. You are THE awesome.
Aircondition: You are now THE failure.
Gah, har inte lirat GH på flera veckor .. Ska kanske försöka klara One på Expert snart och komma över 375k ? ;D
Jag har 420k. Vem är failure nu? Va!? VA?!
Den låt som jag tycker är svårast av alla är ''Heroes Of Our Time'' GH3(DLC) för övrigt så är TtFaF en lätt låt jag är 3k ifrån att få 5* på den låten.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in