💬
Logga in
Fuska.se

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar

157 svar · startad · 🔒 låst

↗ till inlägget

Har ansökt men inget händer! HALP!

Tar lite tid, jag har inte supermod powers så bara WASD eller FKatt kan godkänna, du bör vara med i morgon.

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! :D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Får man som gammal krigsveteran joina och se vilken kvalité ni håller jämfört med Oztown och Big Orange? Har varit lite tveksam till er innan, men om chansen att joina finns så är det ju lika bra att testa och se vad det går för, för att kolla har väl ingen dött av?

Oztowns och BO's kvalité är ouppnåelig, men KG är lätt det bästa substitutet. Hellre KG än ingenting, jag har varit med så länge i KG att jag kan säga att det är en jävligt bra grupp, den har funnits länge och utvecklats hela tiden.

Bring it on då!

EDIT

Jag tycker allt att ni får sluta ljuga i beskrivningen ;)

"Kattgruppen är den enda gratisgruppen på fuska som inte kontrollerad av ett tjog moderatorer." Senast jag kollade så var Lajf helt gratis och styrdes av ForlorN ;)

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag tycker allt att ni får sluta ljuga i beskrivningen ;)

"Kattgruppen är den enda gratisgruppen på fuska som inte kontrollerad av ett tjog moderatorer." Senast jag kollade så var Lajf helt gratis och styrdes av ForlorN ;)

Det där har inte uppdaterats på evigheter. :P
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #24

jag har aldrig riktigt fattat vad FKatt menar med "gratisgrupp", är det att det är en grupp som inte behöver betalas för när den ska uppdateras? för i så fall så är det nog den ända gratisgruppen.

Nivå 0 · Nykomling

Jag är verkligen inte med så länge Ubuntu fortsätter att vara en dryg mod.

↗ till inlägget

jag har aldrig riktigt fattat vad FKatt menar med "gratisgrupp", är det att det är en grupp som inte behöver betalas för när den ska uppdateras? för i så fall så är det nog den ända gratisgruppen.

Ja det måste vara det han menar, inga idiotiska SMS måste skickas så vi är den enda gratisgruppen.

↗ till inlägget
(A)
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #27
↗ till inlägget

bra, då kan du gå med igen? jag tycker att han har blivit bättre, och gruppen har ändrats en hel del sen anarkodenismen infördes. Jag har saknat dig. :) du e snel hest.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

bra, då kan du gå med igen? jag tycker att han har blivit bättre, och gruppen har ändrats en hel del sen anarkodenismen infördes. Jag har saknat dig. :) du e snel hest.

Å Dave har en fin rumpa (y)

Så inget om att denis tjatar om en demokratisk grupp eller?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #29
↗ till inlägget
↗ till inlägget

demokratin är i stort sätt avskaffad, det är också all form av personkult och diktatur, förutom det faktum att moddarna har modpowers. Men det är klart att det förekommer omröstningar då och då. men han har inte tjatat om om demokrati, eller ens nämnt det en ända gång sen vi omformade gruppen.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det var ju du som klagade över att den inte var demokratisk! :angry:

Men nej, nu har vi anarki.

↗ till inlägget
personkult och diktatur
:rolleyes:
Nivå 0 · Nykomling

Nej fel, jag klagade över att du (eller ni..?) sa att den var demokratisk då en ej var det när du bara raderade folks inlägg :)

↗ till inlägget

Nej fel, jag klagade över att du (eller ni..?) sa att den var demokratisk då en ej var det när du bara raderade folks inlägg :)

Demokrati=folkstyre, och folkstyre var det.

Sedan missuppfattade du helt och hållet varför jag raderade Raptos inlägg, aja on topic nu så inte tråden blir låst.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Demokrati=folkstyre, och folkstyre var det.

Sedan missuppfattade du helt och hållet varför jag raderade Raptos inlägg, aja on topic nu så inte tråden blir låst.

Jadå, bara ett inlägg var det du raderade. Ofc. Ja. Verkligen. Bara 1 inlägg. 1. inlägg. Bara. Ja. Inga mer. Ja.

Iaf så ansöker jag, finns ingen idé till att skriva en presentation.

↗ till inlägget

Iaf så ansöker jag, finns ingen idé till att skriva en presentation.

Godkänd.
Nivå 0 · Nykomling

Ansökt :>

↗ till inlägget

Nekad än så länge, ingen motivation.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Okej, inga problem.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Okej, inga problem.

Menade att du inte hade nån motivation ;: Jag formulerade mig lite fel :P
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag vet att jag inte va så snäll förut när jag var medlem, och bråkade med MacGyver.

Men jag skulle gärna vilja bli medlem igen, det blir ganska trist när man bara är i Allmänt forumet osv.

Please... :wub:

Din ansökning NEKAS då du inte är den typ av person vi söker och du förrådde gruppen själv.

You just got Denierunied!

Ok :(
Nivå 0 · Nykomling

Kattgruppen är anledningen varför jag skapade Lajf, usch och tvi.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.