De 3 spelen jag längtar till mer en något annat spel är:
1. Red Faction: Guerrilla
2. Mafia 2
3. UFC undisputed 2009
Vilka är dina 3 mest längtade spel?
Guitar Hero Metallica [Prototype] Call Of Duty:4 Modern Warfare 2 .... vad annars? B)
↗ till inläggetHar du kört Red Faction demot?
Grymt kul :D
Men jag väntar på Prototype, och 2 andra typ. (Har inte bestämt mig) :D
UFC 2009 absolut främst sen är det väl NHL 2010 och kanske Assassin's Creed 2,fick ett riktigt sug när jag läste en tråd om Assassins Creed nyss.Men det kommer inte komma på långtid.Sen är det en hel del andra som jag dock inte har någon aning om release eller om dom ens påbörjat fortsättningen.
Prototype, Assassin's Creed 2 och kanske det där nya Ratchet and Clank: A Crack in Time.
Hmmmm :P
Modern warfare 2, R&C ACIT och Uncharted 2!
Guitar Hero Metallica.Modern warfare 2.Need for Speed SHIFT
Modern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare )
Assassins Creed 2
I Am Alive
Guerilla: Red Faction
Bioshock 2
Modern Warfare 2
Call of Duty: Modern Warfare 2, NHL2010 och typ....
↗ till inläggetModern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare )
Bara där för det heter Call of Duty: Modern Warfare 2 ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetModern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare )
Nepp. Det heter inte det längre, nu heter det som sagt bara Modern Warfare 2.
Saints row 3!
↗ till inlägget↗ till inläggetModern Warfare 2 ( Infinity Warfare har slutat göra CoD Serien utan ska fortsätta med Modern Warfare )
Nepp. Det heter inte det längre, nu heter det som sagt bara Modern Warfare 2.
Exakt GamerB!
Sök på gamespot eller nån annan spelsida så ser du att det BARA heter Modern Warfare 2
Jag är också fett intresserad i Assassins Creed 2, fast de är dumt att inkludera den då man inte vet tillräckligt om spelet än.
RaceDriver GRID sjukt jul spel ya ner demon alla folk och testa den askul spel verkligen och verklighetsbaserat.
Guitarr Hero Metallica , Assassin's Creed 2 , sen vet jag inte det sissta jag får fundera! :D
↗ till inläggetJag är också fett intresserad i Assassins Creed 2, fast de är dumt att inkludera den då man inte vet tillräckligt om spelet än.
Eh jo?
Assassin Creed 2 är i 1400 -Talet.
Det har nåt med franska revulationen att göra och så kanske kommer man att göra nåt för Leonardo Da Vinci
Och det kommer vara BÄST! :P
↗ till inläggetJag snackar Gameplay. Information i spel kan vara svin bra, men om Gameplay suger så vill man ju inte ha spelet. Jag avgör först då efter en video med tillräckligt mycket Gameplay, ifall jag anser spelet bra. Assassins Creed 1 tyckte typ 50% sög och 50% tyckte de var as bra. Jag ansåg Assassins Creed 1 as bra. Så Assassins Creed 2 kan ju bara bli bättre väl?↗ till inläggetJag är också fett intresserad i Assassins Creed 2, fast de är dumt att inkludera den då man inte vet tillräckligt om spelet än.
Eh jo?
Det har nåt med franska revulationen att göra och så kanske kommer man att göra nåt för Leonardo Da Vinci
Sen vet jag all bakrunds infromation av Assassins Creed 2..
↗ till inläggetJag snackar Gameplay. Information i spel kan vara svin bra, men om Gameplay suger så vill man ju inte ha spelet. Jag avgör först då efter en video med tillräckligt mycket Gameplay, ifall jag anser spelet bra. Assassins Creed 1 tyckte typ 50% sög och 50% tyckte de var as bra. Jag ansåg Assassins Creed 1 as bra. Så Assassins Creed 2 kan ju bara bli bättre väl?↗ till inläggetJag är också fett intresserad i Assassins Creed 2, fast de är dumt att inkludera den då man inte vet tillräckligt om spelet än.
Eh jo?
Sen vet jag all bakrunds infromation av Assassins Creed 2..
Jaha du mena så.
Ja men developerna har ju sagt i interjuver att dom har gjort freerunning bättre och mindre bugs. men det tror man inte på förren man ser det
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in