💬
Logga in
Fuska.se

Den Officiella Tråden Om Battlefield: Heroes

86 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Obalanserat? Du kan ladda ner det gratis och då får du spela ett bra spel gratis, men betalar du så får du kanske tillgång till mer, skaparna måste väll tjäna pengar på sin varor?

Blir jävligt obalanserat om man kan köpa sig bättre ja. De tjänar ju på reklam, hur j*vla svårt ska det vara att läsa det första inlägget?

Du kommer inte kunna köpa dig bättre, bara köpa nya hattar m.m.

Du hörde kanske inte att han sa att man kunde köpa bättre sikte med mera

""Svenska Digital Illusions släppte idag den överraskande nyheten att de till sommaren kommer att släppa Battlefield Heroes - ett gratis nedladdningsbart Battlefield som är helt annonsfinansierat. Spelet tycks ha hämtat sin design från Valves Team Fortress 2 och i nästa nummer av amerikanska Games for Windows kommer de första detaljerna avslöjas i februari.

Tanken är att detta ska bli ett Battlefield får såväl gamla veteraner som nya spelare och att den tecknade stilen även ska göra spelet tillgängligt för en yngre målgrupp (som om de inte spelade Battlefield idag)."

26 May 2008

hur dumma är ni??? det är 100%no money..

2 Jun 2008
↗ till inlägget

Läs noga istället för att komma med idiotiska kommentarer tack.
12 Aug 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Läs noga istället för att komma med idiotiska kommentarer tack.

va? han bara svarade dom..

men tillbaks till ämnet. när kommer det? för sommaren är typ över..

de har ändrat, slutet på 2008

29 Mar 2009

Bör inte vara lång tid kvar nu.

24 Apr 2009
Nivå 7 · Fuskare

Men nu har jag fått en beta key. B)

Nivå 3 · Lärling

Detta spel är askul! Jag är Beta-Testare i den Stängda Betan. Jag kan tyvärr inte berätta något mer på grund av NDA-lagen :(

För övrigt så vet jag när öppna betan startar. Den startar i Juni 2009. DICE har bekräftat det!

Nivå 8 · Veteranfuskare

Har också en beta key (:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Har också en beta key (:

Me too :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

derkaerka, om ni har lust att spela nån gång ^^

29 Apr 2009
Nivå 5 · Fuskare

Riktigt kul, ni som inte ansökt om en beta key, DO IT!

30 Apr 2009
Nivå 3 · Lärling

Ja, fick en oxå. Tkr dock att dom borde söka folk som vill hjälpa spelet att bli bättre inte bara spela -.-'

4 May 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Ja, fick en oxå. Tkr dock att dom borde söka folk som vill hjälpa spelet att bli bättre inte bara spela -.-'

Men det har ju varit olika beta faser, i den första var man typ tvungen att fylla i massa frågor och så. :) Tror jag
5 May 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men det har ju varit olika beta faser, i den första var man typ tvungen att fylla i massa frågor och så. :) Tror jag

Ja, på den första betan var du tvungen att typ skriva varför just du skulle få en Beta-Key. Plus att jag både spelar fast det är kul, men jag har också rapporterat buggar.
31 May 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

har en betakey och det var roligt i början. Det skulle funnits med en voice-chatt.

1 Jun 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Det är riktigt kul, iallafall när man spelar i clanliknande sammanhang :).

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Det är riktigt kul, iallafall när man spelar i clanliknande sammanhang :).

Vet du nån bra clan som jag kan gå med i?
3 Jun 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Njae, gå in på forumet, finns ju ett clanforum för såna som letar efter claner.

4 Jun 2009
Nivå 3 · Lärling

Nu har spelet legat nere i över 1 dygn!! Skulle det inte typ ta några timmar bara? De måste ha fått ett ganska rejält problem när det tar så här lång tid :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in