↗ till inläggetDen är asball↗ till inläggetHar fixat med den här typ aslänge, blev ganska nöjd
j*vlar, najs :o Men den fula klockan är fortfarande kvar :verymad:
Agreed.
Vad använde du för att skapa det UI:t?
↗ till inläggetDen är asball↗ till inläggetHar fixat med den här typ aslänge, blev ganska nöjd
Agreed.
↗ till inlägget↗ till inläggetHar fixat med den här typ aslänge, blev ganska nöjd
Den är asball
Agreed.
ReTeal
Cursor
Ace2/3
BadBoy
badt
Bartender4
BaudBag
ButtonFacade
Cartographer
DBM
DoubleWide
eePanels2
ErrorRedirect
Fubar/2
Macaroon, profiles
NefTracking
NUF
OPie
Prat 3
Quartz
Recount
RicoMiniMap
SimpleBuffBars
Skillet
ZMobDB
är allt ><
Du, Hivee, hur laddar man ner från http://www.griffeys.com/elloria/download.html# ? :S För det händer ingenting när jag trycker på download now.
↗ till inläggetTack. :)
Hivee, vad använde du för att skapa det "mönstret" runt chaten o minimapen? :S
↗ till inläggetInte mina, antagligen gjorda i photoshop eller nåtHivee, vad använde du för att skapa det "mönstret" runt chaten o minimapen? :S
↗ till inläggetJag menade addonet så att du fick dom där :P↗ till inläggetInte mina, antagligen gjorda i photoshop eller nåtHivee, vad använde du för att skapa det "mönstret" runt chaten o minimapen? :S
↗ till inläggetJag menade addonet så att du fick dom där :P↗ till inläggetHivee, vad använde du för att skapa det "mönstret" runt chaten o minimapen? :S
Inte mina, antagligen gjorda i photoshop eller nåt
EePanels2
↗ till inlägget↗ till inläggetHar fixat med den här typ aslänge, blev ganska nöjd
Den är asball
Agreed.
ReTeal
Cursor
Ace2/3
BadBoy
badt
Bartender4
BaudBag
ButtonFacade
Cartographer
DBM
DoubleWide
eePanels2
ErrorRedirect
Fubar/2
Macaroon, profiles
NefTracking
NUF
OPie
Prat 3
Quartz
Recount
RicoMiniMap
SimpleBuffBars
Skillet
ZMobDB
är allt ><
Har du något emot ifall jag kopierar det? Ger såklart dig credits för idén om någon frågar.
Den är asball
Agreed.
ReTeal
Cursor
Ace2/3
BadBoy
badt
Bartender4
BaudBag
ButtonFacade
Cartographer
DBM
DoubleWide
eePanels2
ErrorRedirect
Fubar/2
Macaroon, profiles
NefTracking
NUF
OPie
Prat 3
Quartz
Recount
RicoMiniMap
SimpleBuffBars
Skillet
ZMobDB
är allt ><
Har du något emot ifall jag kopierar det? Ger såklart dig credits för idén om någon frågar.
Inte alls
Mitt UI ser ut som ett bombnedslag nu x_X Kommer nog ta ett tag att fixa allt det här så att det ser snyggt ut.
Ger upp efter att ha försökt i trettio minuter, detta kräver för mycket tålamod.
Hivee du skulle inte kunna tänka dig att ladda upp ditt UI? :S Får inte mitt till att se bra ut :S
↗ till inläggetPro UI.
↗ till inläggetInte precis, tar timmar att få allt rätt, man får leka runt med sakerna liteHivee du skulle inte kunna tänka dig att ladda upp ditt UI? :S Får inte mitt till att se bra ut :S
Alla lyckas mitt sina UI:n mitt ser ut som skit xD
↗ till inläggetUI är överskattad.Alla lyckas mitt sina UI:n mitt ser ut som skit xD
Minst 5 addons är helt onödiga på allas bilder..
↗ till inläggetOch.. det gör UI's överskattade?↗ till inläggetUI är överskattad.Alla lyckas mitt sina UI:n mitt ser ut som skit xD
Minst 5 addons är helt onödiga på allas bilder..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in