Boffaroffe ;)
Fuskas Skönaste?
↗ till inläggetVem är de? :oDark :)
↗ till inlägget↗ till inläggetjag förstår bara inte hur folk kan tycka du är "skön". Dina trådar är värdelösa och inläggen blir inte tråkigare.
Playahating that's what you doooo, you're a hater!! ;)
Grattis över dina "röster", men jag håller faktiskt med Forlorn här, de flesta av dina inlägg/trådar är helt värdelösa, och är, enligt mig, fuskamynt/status fiskande.
Exempel: "Den stora boss-tråden", "Senast avklarade spel", "Ta Kort På Ditt Senaste Spelrelaterade Köp"
↗ till inlägget↗ till inläggetVem är de? :oDark :)
Jag..den enda aktiva med ett namn innehållande "Dark"
:3
Av dom Wahwah eftersom alla andra är såna typer som inte passar in på mig riktigt. Wahwah är soft, de andra är lite gapiga.
Men hur kan du ta bort Dezen och Tolin (MovieMe)!? Dom är ju skönast på hela fuska!
↗ till inlägget↗ till inläggetjag förstår bara inte hur folk kan tycka du är "skön". Dina trådar är värdelösa och inläggen blir inte tråkigare.
Grattis över dina "röster", men jag håller faktiskt med Forlorn här, de flesta av dina inlägg/trådar är helt värdelösa, och är, enligt mig, fuskamynt/status fiskande.
Exempel: "Den stora boss-tråden", "Senast avklarade spel", "Ta Kort På Ditt Senaste Spelrelaterade Köp"
Vissa mig dina egna trådar med lika mycket diskussion som i mina. ;)
Blev sjukt svårt för mig att rösta sista omgången men tanke på att jag inte varit så aktiv senaste tiden, och Dezen var ju inte med =( (<333). Det fick bli Raptomex han verkar vara så (härligt relaxed tror jag :P )
↗ till inläggetSå kan man också beskriva mig. ;)Blev sjukt svårt för mig att rösta sista omgången men tanke på att jag inte varit så aktiv senaste tiden, och Dezen var ju inte med =( (<333). Det fick bli Raptomex han verkar vara så (härligt relaxed tror jag :P )
Så man måste själv ha skapat "stora" trådar med diskussion för att få tycka att dina är värdelösa?
Hurra, du har skapat tonvis med totalt onödiga trådar som P12-P13 har gillat och skrivit i.
Jag kanske inte skapar många trådar/inlägg, men mina är iallafall vettiga.
Ja, nu gick det lite långt, men du verkar ju tycka att du ska bli särbehandlad på grund av att du skapat massvis med skit-trådar där man diskuterar om varenda j*vla sak man gjort (Vad spelade du igår kväll? Vad är din bästa spel prestation? Hur såg skiten ut du lade idag?)
väck inte den älg som sover.
↗ till inläggetväck inte den älg som sover.
Nope, I'm the one to put it down.
Alla su**r hårt!
Jag förstår varför ni är avundsjuka. Jag behöver inte svara er, vet hur det ligger till. :)
Ha en trevlig dag allihopa! Moose är inte här för att bråka, men fortsätt ni playahata, Im blind to you anyways. :)
Jag nominerar migsjälv. ^^
Nerå @Topic: Rapto har jag alltid tyckt varit skönast. Sen typ Boffaroffe och Xade
Vad är så fabulous med Xade och Boffa? D: Dom é ju mods..Dom har ju sina egna privilegier B)
↗ till inläggetJag nominerar migsjälv. ^^
Nerå @Topic: Rapto har jag alltid tyckt varit skönast. Sen typ Boffaroffe och Xade
Efter Dezen och status då alltså.. :P
↗ till inläggetförbaskade smygreklam, inte ens här blir man av med denhttp://pici.se/pictures/uTaOnLrKs.gif
↗ till inläggetJaha, så du kommer inte lyssna på oss för att du har huvudet så djupt inkört i ditt arsle?Jag förstår varför ni är avundsjuka. Jag behöver inte svara er, vet hur det ligger till. :)
Ha en trevlig dag allihopa! Moose är inte här för att bråka, men fortsätt ni playahata, Im blind to you anyways. :)
Hur j*vla arrogant kan man vara, tro att alla som ger dig kritik är avundsjuka? Jag bryr mig inte ett piss om fuskamynt, hur många inlägg mina trådar har eller liknande, då jag inte är en äcklig liten forums-hora som dig.