Halloj, jag skulle gjärna vilja "ändra" ett program till ex:, Lägga in filer som laddas in när man installerar programmet. el ta bort )# XX :rambo:
Hur Gör Man !
Om jag förstått ditt inlägg rätt så tror inte det går speciellt enkelt, du kan ju ändra vissa saker med HEX editor men för mer avancerade grejer behöver du källkoden.
Finns det något annat program som funkar till Vista ?
Du kan ju prova Reshack, vissa program funkar rätt så bra och enkelt att ändra.
http://angusj.com/resourcehacker/
Vad är det du vill göra?
Reshacker är inte så bra :P, då skulle jag föredra IDA pro.
Ett tack ska du ha: DS !!!
IDA pro fungerar "perfect" !!
↗ till inläggetOm jag förstått ditt inlägg rätt så tror inte det går speciellt enkelt, du kan ju ändra vissa saker med HEX editor men för mer avancerade grejer behöver du källkoden.
Det blir väldigt svårt. Så länge han inte kan skriva hela program i hexadecimalkod så är det kört.
↗ till inläggetJo, men du kan ganska enkelt byta ut kortare strings och liknande.↗ till inläggetOm jag förstått ditt inlägg rätt så tror inte det går speciellt enkelt, du kan ju ändra vissa saker med HEX editor men för mer avancerade grejer behöver du källkoden.
Det blir väldigt svårt. Så länge han inte kan skriva hela program i hexadecimalkod så är det kört.
↗ till inläggetJo, men du kan ganska enkelt byta ut kortare strings och liknande.↗ till inläggetOm jag förstått ditt inlägg rätt så tror inte det går speciellt enkelt, du kan ju ändra vissa saker med HEX editor men för mer avancerade grejer behöver du källkoden.
Går går det, men det är rejält avancerat i jämförelse med program som är skapade just för det ;).
Nu verkar ju personen i fråga löst problemet i vilket fall.