💬
Logga in
Fuska.se

Gta4 Myter

12 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hej. Jag har bara hört om 2 myter. Lönnmördaren och hearth of liberty. Hjärtat har jag hittat. Man skulle ta en helikopter och flyga till översta våningen på statue of happiness och där uppe finns det 4 dörrar.En av dem går att öppna. Där inne finns en stege. Där uppe finns hjärtat.

Vet nån vart man hittar fler myter?

Nivå 1 · Novis

...det är väl knappast en myt om det finns i spelet?

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #3

nåja easter egg kallas såna då. Försökt hitta fler men inga resultat. Förutom "karate kid" som tränar ute på en planka på havet

Nivå 8 · Veteranfuskare

Snubben från Bully finns att hitta på något ställe.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5

vet du nån karta eller sida om det?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Såg det på en liknande tråd i PCGamers eller FZ's forum tror jag.

Nivå 1 · Novis

Jag tar mej inte upp på dendär förbannade våningen!

4 May 2009
Nivå 0 · Nykomling

Lol vart finns den där karate kid? XD vart i havet? :D

8 May 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9

har också letat men ej hittat. Hittat bilder på google men ändå ej hittat

11 May 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

har också letat men ej hittat. Hittat bilder på google men ändå ej hittat

kolla på youtube så kan ni se var den där karate kid finns

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #11

Han sägs finnas på 2 ställen. Vissa säger att han står ute på en sten på tredje ön uppe i nordöst.

på den här filmen ser man vart han i tredje ön finns=

vissa säger att han står ute på en liten planka mitt ute i havet men aldrig hittat han där.

28 May 2009

Haert of Liberty är en Myt och den finns faktiskt i Gta IV har ringat in den lilla ön som heter Hapiness island Haert of Liberty är statyn av Frihets Gudinnan inne där väntar en Överasskning Den andra Ringen där finns en kul Bugg vid en Lekplats :D

post-84636-1243541083_thumb.jpg

27 Jun 2009
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #13
↗ till inlägget

Haert of Liberty är en Myt och den finns faktiskt i Gta IV har ringat in den lilla ön som heter Hapiness island Haert of Liberty är statyn av Frihets Gudinnan inne där väntar en Överasskning Den andra Ringen där finns en kul Bugg vid en Lekplats :D

I statyn finns det ett hjärta som hänger i kedjor. Vet också om buggen på lekplatsen. Ställer man en bil på ett ställe så flyger den iväg på nåt skumt sätt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in