Hur många konserter har du varit på, när, vart? Ska du på någon mer konsert?
Själv har jag varit på Guns N Roses 26/7-06 i globen, och ska på Green Day den 11:e Oktober iår!
Hur många konserter har du varit på, när, vart? Ska du på någon mer konsert?
Själv har jag varit på Guns N Roses 26/7-06 i globen, och ska på Green Day den 11:e Oktober iår!
Har varit på backyard bebies för nåt år sen, skulle vilja gå på Mando Diao i år.
↗ till inläggetlycko med gnr där :]Hur många konserter har du varit på, när, vart? Ska du på någon mer konsert?
Har varit på Play!-konserten som spelades iår. Sååå fucking bra! Musiken var verkligen drool-factor.
Band jag sett:
Annihilator
Avenged Sevenfold
Axxis
Backyard Babies
Bonafide
Candlemass
Cult Of Luna
Deep Purple
Entombed
Europe
Gamma Ray
Gojira
Hammerfall
Hardcore Superstar
Helloween
ill Nino
In Flames
Iron Fire
Iron Maiden x2
Killswitch Engage
Lauren Harris
Machine Head
Mastodon
Meshuggah
Mustasch x 2
Nationalteatern
Primal Fear
Raised Fist
Sanctity
Sonic Syndicate
Slayer
Trivium x2
U.D.O
Within Y
----------------------
Band jag kommer se:
*AC/DC - 21/06-09
*Metaltown - 26-27/06-09
--*Opeth
--*Disturbed
--*Trivium
--*Volbeat
--*Mustasch
--*Slipknot
Etc.
*Deep Purple - 15/7-09
*Magnum - 26/9-09
*Porcupine Tree - 24/10-09
Inte så speciellt många.
Kiss 2 gånger. Senast förra året.
Bob Dylan 1.5 månad sen cirka.
Bara sett Iron Maiden ;o
Har sett :
Gyllene Tider B)
Alcazar (HAHAHA)
'
Ska se: Way out west, Metaltown, kanske Hultsfred/Roskilde.
Missade Coldplaybiljetterna :'<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Har sett :
Gyllene Tider B)
Alcazar (HAHAHA)
'
Ska se: Way out west, Metaltown, kanske Hultsfred/Roskilde.
Missade Coldplaybiljetterna :'<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ska se Dweezil Zappa 8:e Juni i Stockholm :gitarr:
Ska troligen på Peace And Love också
Ingen hittills tror jag...
↗ till inläggetser honom nog den 11:e i malmö ;>Ska se Dweezil Zappa 8:e Juni i Stockholm :gitarr:
Ska troligen på Peace And Love också
Har ingenting planerat.
Fast Metallica 7/3 var ju gött.
Europe när jag var liten ( runt 9 år ), Children of Bodom och Cannibal Corpse 27/2-09 samt Metallica 4/5 -09. Ska troligen gå på Amon Amarth i Oktober senare i år.
Band jag sett:
Mustasch
At the Gates
Testament
Hardcore Superstar
Judas Priest
Ace Frehleys band
↗ till inläggetJag ska med dit på Deep Purple, i trädgården (Götet)? Och jag trodde inte det fanns en enda person som visste vilka Magnum var i hela Sverige!!! Fuck vad gött!Band jag sett:
Etc.
*Deep Purple - 15/7-09
*Magnum - 26/9-09
*Porcupine Tree - 24/10-09
Ska kolla med farsan om Magnum med! Hade vart skitgött å se dom live, dom ska vara riktigt bra.
Har sett Deep Purple och Uriah Heep. Skulle vilja se Heaven and Hell, Dio, Hammerfall, SAXON, och Magnum.
Metaltown förra året och såg bl.a In Flames, Sonic Syndicate, Amon Amarath, Bullet for my Valentine, Avatar m.fl. Sen såg jag på In Flames 2/11 förra året med Sonic Syndicate och Gojira som förband. Sen så blir det Metaltown i sommar igen med b.la Slipknot, Children of Bodom, August Burns Red och All That Remains!
Jag har sett håkan hellström på liseberg när jag var 12 B) B)
↗ till inläggetAhhh!?! Har du sett BFMV?? Jag är f*n avundsjuk!!Metaltown förra året och såg bl.a In Flames, Sonic Syndicate, Amon Amarath, Bullet for my Valentine, Avatar m.fl. Sen såg jag på In Flames 2/11 förra året med Sonic Syndicate och Gojira som förband. Sen så blir det Metaltown i sommar igen med b.la Slipknot, Children of Bodom, August Burns Red och All That Remains!
↗ till inlägget↗ till inläggetAhhh!?! Har du sett BFMV?? Jag är f*n avundsjuk!!Metaltown förra året och såg bl.a In Flames, Sonic Syndicate, Amon Amarath, Bullet for my Valentine, Avatar m.fl. Sen såg jag på In Flames 2/11 förra året med Sonic Syndicate och Gojira som förband. Sen så blir det Metaltown i sommar igen med b.la Slipknot, Children of Bodom, August Burns Red och All That Remains!
Jao. Inget att vara avis för. Gillar de fett mkt, men de sög verkligen live, scennärvaron var = 0, så, jag vart ganska besviken tbh :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in