Vilket spel tycker ni är det mest under eller överskattade?
Jag tycker Halo 3 är väldigt överskattat.
Vilket spel tycker ni är det mest under eller överskattade?
Jag tycker Halo 3 är väldigt överskattat.
Jag håller med, Halo 3 är riktigt överskattat. Precis som Guitar Hero 4.
Jag håller med er, Halo 3 är verkligen överskattat. Banorna är tråkiga och dom nya vapnen gillar jag inte. 1:an och 2:an var mycket bättre.
Gears of War och GTA IV är de mest överskattade spelen
jag har till 360. Mest underskattat är nog typ The Darkness
eller nåt.
↗ till inläggetDär får du f*n motivera dig. GTA IV är det bästa spelet på flera år, det har förfan gett mig hopp om spelutvecklare. Det är så förbannat klockrent att jag det är sjukt, hur kan det vara överskattat? HUR?GTA IV
Halo 3 är enligt mig väldigt överskattat.
↗ till inlägget↗ till inläggetDär får du f*n motivera dig. GTA IV är det bästa spelet på flera år, det har förfan gett mig hopp om spelutvecklare. Det är så förbannat klockrent att jag det är sjukt, hur kan det vara överskattat? HUR?GTA IV
Moe-ta-vey-sean you say? Ja, jag tyckte helt enkelt inte om
det så mycket. Visst är det bra, men det är f*n inte någon 10/10
eller så. Riktigt bra spel stannar kvar med mig långt efter att
jag är klar med dem, och det har GTA IV av någon anledning inte
gjort. San Andreas å andra sidan, där har du ett j*vla bra spel!
Okej, för att precisera mig lite mer så gillar jag nog mest inte (?) uppdragsstrukturen,
som Rockstar ändå får så mycket beröm för. Det enda uppdraget jag egentligen
gillade var väl det där med banken, annars kändes det rätt oinspirerat. Handlingen
klagar jag dock inte på, den är superb.
GH3 och 4
↗ till inlägget↗ till inläggetGTA IV
Där får du f*n motivera dig. GTA IV är det bästa spelet på flera år, det har förfan gett mig hopp om spelutvecklare. Det är så förbannat klockrent att jag det är sjukt, hur kan det vara överskattat? HUR?
Moe-ta-vey-sean you say? Ja, jag tyckte helt enkelt inte om
det så mycket. Visst är det bra, men det är f*n inte någon 10/10
eller så. Riktigt bra spel stannar kvar med mig långt efter att
jag är klar med dem, och det har GTA IV av någon anledning inte
gjort. San Andreas å andra sidan, där har du ett j*vla bra spel!
Okej, för att precisera mig lite mer så gillar jag nog mest inte (?) uppdragsstrukturen,
som Rockstar ändå får så mycket beröm för. Det enda uppdraget jag egentligen
gillade var väl det där med banken, annars kändes det rätt oinspirerat. Handlingen
klagar jag dock inte på, den är superb.
Håller med dig på den punkten, har haft kul i otroligt många fler timmar i GTA SA. Mycket av det goda är borttaget från det spelet, som att kunna bli bättre på att köra, cykla osv, bli starkare, råna hus på natten, sätta nya delar på dina bilar etc...
Jag kanske förväntade mig för mycket av spelet eftersom att man har kunnat göra mer och mer i spelen sedan innan...
Jaja, mest överskattade: GTA IV och GHWT. Säger inte Halo 3 då det lever upp till förväntningarna och är riktigt bra, spelar det dock inte så ofta då jag aldrig gillat halo serien alltför mycket.
Vet inte om jag tycker att något spel är speciellt underskattat av dom jag provat men det gör mig lite irriterad att så många som skulle köpa ett cod spel idag skulle välja femman framför fyran. Oh well, vi har alla olika smak.
↗ till inläggetMotivation, tack.↗ till inläggetDär får du f*n motivera dig. GTA IV är det bästa spelet på flera år, det har förfan gett mig hopp om spelutvecklare. Det är så förbannat klockrent att jag det är sjukt, hur kan det vara överskattat? HUR?GTA IV
↗ till inläggetMotivation, tack.↗ till inläggetGTA IV
Där får du f*n motivera dig. GTA IV är det bästa spelet på flera år, det har förfan gett mig hopp om spelutvecklare. Det är så förbannat klockrent att jag det är sjukt, hur kan det vara överskattat? HUR?
Det är en helt okej shooter, men ingenting märkvärdigt alls. Förstår inte hur folk kan dyrka det som man gör.
Tycker faktiskt också att GTA IV är överskattade. Gillade det förrut men nu har jag tröttnat.
underskattade: cod4 och Halo spelen såklart.
överskattade: Rainbow sig vegas
Halo 1,2,3, Assassin's Creed & GTA IV är överskattade.
Sköna gamla retrospel som Fallout I & II, Planetscape torment och The Longest Journey är underskattade.
Mest överskattade spel? Halo och dess två uppföljare, heeelt värdelösa. De är mediokra shooters, inget mer. Spelens popularitet är för mig helt obegriplig. Det spel som i mina ögon är mest underskattat är Morrowind till gamla Xbox. Fortfarande mitt favoritspel, dessvärre verkar det ha fallit i glömska efter uppföljaren Oblivion, som för övrigt också är väldigt överhypat.
överskattade: CoD spelen (om det vore pc så WoW)
underskattade: Naruto TBB och Phantasy Star Universe
mest överskattade var lätt mirrors edge
mest underskattade är nog dead space och the maw
↗ till inläggetDet håller jag f*n med om, jag tyckte Mirror's Edge va skit kasst. Det fanns inget att göra när man hade varvat de.mest överskattade var lätt mirrors edge
mest underskattade är nog dead space och the maw
skate. är riktigt underskattat. Många trodde att det bara var ett wannabe-Tony Hawk skate spel, men personliga åsikt är att det tagit skateboard spel till en helt ny nivå!
Mest överskattat är nog Halo 3 för det håller sig inte till Halo storyn alls.
Sen har dom lagt till massa nya vapen och det är inte så cinematic längre...
Men musiken är grym!
Mest underskattat är nog The Elder scrolls III: Morrowind!
Spelkännslan är enorm och det finns en GIGANTISK ö att utforska med Role Playing så det bara sjunger om det!
Och desutom musiken!
Men dock lite skuggat av Oblivion som inte alls var lika likt som Morrowind alls!
Vad har folk emot Halo egentligen? :( Så j*vla kul spel :D
Mest överskattade är väl typ Oblivion, mest underskattade är enligt mig Viva Piñata. ^^
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in