💬
Logga in
Fuska.se

Har Du Nån Gång Hamnat I Ett Slagsmål?

69 svar · startad

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Aboo broshan idag det blev sån fajt jag går i 4:an ochvi gängbråkade mot 5:an en kille som heter koffe kallar jag kaffe han blevså arg han tänkte komma och slå mig sen sa jag: dinj*vla svenne kom rå vill du ha bråk kom då jagvla h*ra.

Sen han börja lipa och hämta sina kopisar på mig och jag hämta alla blattar i min klass shitt maren vi misshandla svennarna totalt sen fick jag gå till rektorn och jag fejk leede och skratta hela tiden och svara inte så jag fick rktig problem ;:

Fattade ingenting av dedär, du stavar skit dåligt :rolleyes:

asså era skolor låter som ett j*vla gta för h*lv*te

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Aboo broshan idag det blev sån fajt jag går i 4:an ochvi gängbråkade mot 5:an en kille som heter koffe kallar jag kaffe han blevså arg han tänkte komma och slå mig sen sa jag: dinj*vla svenne kom rå vill du ha bråk kom då jagvla h*ra.

Sen han börja lipa och hämta sina kopisar på mig och jag hämta alla blattar i min klass shitt maren vi misshandla svennarna totalt sen fick jag gå till rektorn och jag fejk leede och skratta hela tiden och svara inte så jag fick rktig problem ;:

Svar nej.

Han failar hårt mewd allt. + Att i GTA finns det lättklädda brudar, riktiga vapen, och gangsters. Han är en liten P10a utan framtid. GOOO MCDONALD´s!

↗ till inlägget

jag slåss inte för ja skulle bara få stryk :(

Trådstartare #24
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Att säga att det är som gta är nog att överdriva.

Btw, så behöver du inte svära så mycket.

Aldrig något riktigt stort vad jag kommer ihåg men jag slåss mycket på skoj med killkompisar. Det är kul.

27 Mar 2009

Hamnade i ett intressant bråk med en hjärndöd imbecill för ett bra tag sen. Jag kallade han bögjävel (Världens sämsta förolämpelse <.<) för att miffot hade kastat en jeffla snöboll på mig helt utan anledning, och vi började slåss och till slut så kom nån lärare och gick emellan oss. Efter det fick jag genomlida 3 månader av hot och förolämpelser från hans jeffla hjärndöda polare innan han till slut själv kom fram till mig med en sten stor som afrika och sade "Du ska dö din jävel". Men jag var dock långt borta innan hans långsamma hjärna ens hade hunnit reagera.

Hatar miffon som inte vågar mötas mano el mano med nävar utan kommer med stenar, järnrör eller något annat som dom hittat.

Trådstartare #27
↗ till inlägget

Hamnade i ett intressant bråk med en hjärndöd imbecill för ett bra tag sen. Jag kallade han bögjävel (Världens sämsta förolämpelse <.<) för att miffot hade kastat en jeffla snöboll på mig helt utan anledning, och vi började slåss och till slut så kom nån lärare och gick emellan oss. Efter det fick jag genomlida 3 månader av hot och förolämpelser från hans jeffla hjärndöda polare innan han till slut själv kom fram till mig med en sten stor som afrika och sade "Du ska dö din jävel". Men jag var dock långt borta innan hans långsamma hjärna ens hade hunnit reagera.

Hatar miffon som inte vågar mötas mano el mano med nävar utan kommer med stenar, järnrör eller något annat som dom hittat.

Håller med.
28 Mar 2009

vet inte om detta klassas som slagsmål, men kul var det.

för några veckor sedan så sprang jag och en polare fram till en as kaxig och helt cp skadad sjua och lyfta upp han och skulle kasta ner han i en papperskorg, och han fick mega damp han var helt röd i ansiktet och bara matta på slag mot oss och jagade oss och allt och vi bara kutade runt och skrattade som f*n:D

30 Mar 2009
↗ till inlägget

Snälla... du gör bara en skam till alla utlänningar/blattar.

Har varit med många gånger.

↗ till inlägget

Har varit med många gånger.

Haha samma här....

Om det varit bråk har det mest varit mest slänga käft för min del.

3 Apr 2009

Jag har inte direkt hamnat i något slagsmål, kanske någon gång då man druckit lite för mycket av det goda, och inte kommer ihåg vart man var eller varför man ligger under en soffa. Men man ska nog ta allt i denna tråd med en nypa salt, då det är populärt att spela allan och vara kaxig framför datan......

↗ till inlägget

Nja, hamnat i ett slagmål händer inte ofta, men starta slagsmål det händer ju nån gång.

EE goes Lill-Snorre

"han sa att du var dum"

Senast ändrad:

6 Apr 2009

Då och då i 4:an och 5:an, då var det lekar som spårade ur och massa skämt, något planerat bråk.

Ja har ju slagits mot AIK fans 20 mot 20 i Kungsholmen så..

Bajen <3

Lagt ned med allt det där ändå, man märker hur fånig och löjlig man är bara man ser på sig själv då det händer.

Senast ändrad:

13 May 2009

Jag råkade slå ner en en gång.Jag sparkade till han och slängde in han i väggen.vet faktiskt inte hur ja klara att slänga iväg han :huh: .men förbannad va jag.

tre stycken nior från min syrras klass gick på mig efter att jag varit på fäktning. Dém hade beväpnat sig med pinnar :o

hade mitt fina träsvärd med mig (ett svärd av trä som man trännarn fäktning med) slog ner dem sen när jag började gå

hemåt.

Då kom dem igen fast nu var dem fem stycken och försökte ta mig ställde mig bakom ett hörn och väntade tills

dem kom och fällde dem med svärdet pekade på dem skrattde gott åt dem och sen sa jag you have been pwned skrattade lite till inann jag började gå hemåt igen.

tror ni dem slutade nej såklart inte dem började kasta sten mot mig fick en sten i huvet vände mig om och sa ni är patetiska ni är fem mot en och ni blir så desperata att ni måste kasta sten suck.

dem blev galna och kom mot mig som ett gäng idioter som har gått på en boxnings träninng och tror dem är bäst.

Då blev jag förbannad och slog ner dem yterligare en gång och skrek sen att dem skulle dra åt h*lvete efter som jag hade blivit varm i kläderna så joggade jag hem och nu kommer det allatid minst fem pers från min syrras klass och försöker spö mig vilket dem inte har lyckats med än.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

tre stycken nior från min syrras klass gick på mig efter att jag varit på fäktning. Dém hade beväpnat sig med pinnar :o

hade mitt fina träsvärd med mig (ett svärd av trä som man trännarn fäktning med) slog ner dem sen när jag började gå

hemåt.

Då kom dem igen fast nu var dem fem stycken och försökte ta mig ställde mig bakom ett hörn och väntade tills

dem kom och fällde dem med svärdet pekade på dem skrattde gott åt dem och sen sa jag you have been pwned skrattade lite till inann jag började gå hemåt igen.

tror ni dem slutade nej såklart inte dem började kasta sten mot mig fick en sten i huvet vände mig om och sa ni är patetiska ni är fem mot en och ni blir så desperata att ni måste kasta sten suck.

dem blev galna och kom mot mig som ett gäng idioter som har gått på en boxnings träninng och tror dem är bäst.

Då blev jag förbannad och slog ner dem yterligare en gång och skrek sen att dem skulle dra åt h*lvete efter som jag hade blivit varm i kläderna så joggade jag hem och nu kommer det allatid minst fem pers från min syrras klass och försöker spö mig vilket dem inte har lyckats med än.

Woot?!

OT:

En gång jag och mina kompisar i skolan skulle köra fotboll. Men då kom en javla ( woot ) svenne gäng ( inget illa menat mot svenskar ) och hotade oss att döda oss och skit. Jo vad gör vi då? Vi tar dom bak i från ( hehe not really ) och spöar skiten ur dom. Nästa dag så ringde lärarna och föräldrarna hem till oss och sa att vi har bråkat blablabla.

Jag bryr mig inte. När jag hittar den jäveln som sa det ( DET VAR BARA EN SOM SA ) jag svär jag kommer lämna honom där jag hittade honom.

En annan gång så bröt jag nästan armen för en idiot ( AKA, Min chompis ( :P ) ) ville bråka och sköt basketbollar och sånt. Jag sa åt honom din javla bogjavel han blev så arg att han trodde att han kunde spöa mig :lol: :lol: men icke sa picke han fick spö av mig :P

Tro det eller ej. Men det jag har varit med om har jag varit med om!

↗ till inlägget
↗ till inlägget

hemåt.

Woot?!

OT:

En gång jag och mina kompisar i skolan skulle köra fotboll. Men då kom en javla ( woot ) svenne gäng ( inget illa menat mot svenskar ) och hotade oss att döda oss och skit. Jo vad gör vi då? Vi tar dom bak i från ( hehe not really ) och spöar skiten ur dom. Nästa dag så ringde lärarna och föräldrarna hem till oss och sa att vi har bråkat blablabla.

Jag bryr mig inte. När jag hittar den jäveln som sa det ( DET VAR BARA EN SOM SA ) jag svär jag kommer lämna honom där jag hittade honom.

En annan gång så bröt jag nästan armen för en idiot ( AKA, Min chompis ( : P ) ) ville bråka och sköt basketbollar och sånt. Jag sa åt honom din javla bogjavel han blev så arg att han trodde att han kunde spöa mig :lol: :lol: men icke sa picke han fick spö av mig :P

Tro det eller ej. Men det jag har varit med om har jag varit med om!

Sorry to say, but this is probably failx2 ^ 45000.

Dave, pl0x get the faildozer?

OnT: Har varit i minfights i lågstadiet, men sen slåss jag inte längre eftersom det är omoget :)

16 May 2009

Undviker slagsmål då jag vill undvika konfrontationer med lärare, och sen bryr jag mig inte så mycket om någon tigger om det.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in