Tjena, har inte tränat ett skit och ligger rätt efter så jag undrar nu om någon här håller i svaren till Matte A Nationella?
Skulle va väldigt generöst! wiih :lol:
Tjena, har inte tränat ett skit och ligger rätt efter så jag undrar nu om någon här håller i svaren till Matte A Nationella?
Skulle va väldigt generöst! wiih :lol:
Nationella Prov är aldrig sig lika har jag för mig, av den anledning att inte kunna fuska (;
Dock så har det hänt att nationella prov har läckt ut i förväg på internet :D .
om du har fått godkänt på prov du gjort denna termin och förra så kommer du nog klara nationella.
↗ till inläggetDock så har det hänt att nationella prov har läckt ut i förväg på internet :D .
jo, de e ju klart! Men de ändras la ändå varje år :3 För annars hade man uberlolcheatat sönder.
↗ till inläggetJag antar att han syftar på att årets nationella läcker ut.↗ till inläggetDock så har det hänt att nationella prov har läckt ut i förväg på internet :D .
jo, de e ju klart! Men de ändras la ändå varje år :3 För annars hade man uberlolcheatat sönder.
↗ till inläggetJag antar att han syftar på att årets nationella läcker ut.↗ till inläggetDock så har det hänt att nationella prov har läckt ut i förväg på internet :D .
Precis de gamla provet finns ju på skolverkets hemsida :P .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in