Welcome to your new life style! :lol:
Hur Ser Din Char Ut?
↗ till inläggetlol :P har kört typ 4 st 10 dagars trailer + privat förut så jag är inte helt noobig :PWelcome to your new life style! :lol:
↗ till inlägget↗ till inlägget:)
Nice, köpte du WoW eller?
Aa :) TBC och vanliga
Okej, nice. Får du fortfarande 3x så mycket XP?
Aa, men bara när jag kör med Denieru.
Jo men med RaF spelar du ju alltid med han. Orka slösa tid och lvla med vanlig exp när man väl har RaF
Jo men med RaF spelar du ju alltid med han. Orka slösa tid och lvla med vanlig exp när man väl har RaF
Njä, jag kör själv också, han orkar ju inte alltid spela då jag har lust. (:
↗ till inläggetMm han har levlat ifrån mej :angry: :angry: närå.Jo men med RaF spelar du ju alltid med han. Orka slösa tid och lvla med vanlig exp när man väl har RaF
Här e en pic på mej:
↗ till inläggetHär kommer 2 stycken. Level 65 nu och ska handla wotlk om ett par timmar så jag är beredd tills level 70 (:
Aww pkpkg.com har jag med på min server utanför ah, hur är det dom dör egentligen?
↗ till inlägget↗ till inläggetHär kommer 2 stycken. Level 65 nu och ska handla wotlk om ett par timmar så jag är beredd tills level 70 (:
Aww pkpkg.com har jag med på min server utanför ah, hur är det dom dör egentligen?
Sover dom inte? /sleep :o /lie Eller killen har ju Show Names på Friendlies, så dom är nog döda.. kanske aggrar en mob eller... nått sånt XD
Förut vet jag iallafall att de använde något sorts hack, nu är det väl kanske en bot som gör det. Det är iallafall döda personer där.
De använder ett hack som gör att de flyger aslångt upp i luften.
aha lol, thx
↗ till inläggetOj vad rik jag är^^
en rl polare till mig har 50 000 gold + Traveler's Mammoth :)
↗ till inläggetOj vad rik jag är^^
Får man fråga vad din lilla hemlighet är?
↗ till inlägget
Jag tror bestämt att hans lilla hemlighet döljer sig någonstans i Actionbarsen :)