Hej jag har ett problem. Jag fick nyligen en ny data skärm av morsan och farsan P.g.a att min gamla gick sönder. Men när jag ska spela cs så är grafiken typ helt värdelös känns det som vet inte riktigt hur jag ska förklara som, men även fast jag ändrar inställningar så blir inte grafiken bra. Tacksam för svar.
Köpt Ny Skärm Men Nu Blir Grafiken Konstigt.....
Kolla ditt grafikkort för säkerhetsskull.
↗ till inläggetDet är det inge fel på för jag klarar av andra spel hur bra som helst. Men det kanske är några inställningar för bild skärmen eller något man ska ställa in?Kolla ditt grafikkort för säkerhetsskull.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är det inge fel på för jag klarar av andra spel hur bra som helst. Men det kanske är några inställningar för bild skärmen eller något man ska ställa in?Kolla ditt grafikkort för säkerhetsskull.
Vad heter skärmen? Exakt..
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är det inge fel på för jag klarar av andra spel hur bra som helst. Men det kanske är några inställningar för bild skärmen eller något man ska ställa in?Kolla ditt grafikkort för säkerhetsskull.
Vad heter skärmen? Exakt..
hmm HP w1907v.
↗ till inläggetok ok ska kontakta dom.
↗ till inlägget↗ till inläggetok ok ska kontakta dom.
VARSÅGOD.
Är det bara cs eller andra 3d genererade spel?
↗ till inlägget↗ till inläggetok ok ska kontakta dom.
VARSÅGOD.
Tackar
↗ till inläggetNe andra spel funkar bra men det är just cs som grafiken blir konstig på.Är det bara cs eller andra 3d genererade spel?
Då måste det väl vara CS fel? Försök att om-installera.
1.6 eller source?
OM det skulle va Source, Då skulle man ju första,
För det är ju ett nyare spel.
Men om det skulle vara cs, Då ska det inte vara något problem iaf :P
För cs 1,6 är ett "lite" gammlare spel och så :]
Men testa det som Infinity sa, Re-Install.
Då ska du nog se att Bilden nog blir bättre. :D
Precis är det 1.6 eller Source?
Om det är Source så ska du testa så här:
Starta Css och i menyn på Css där det finns alternativ hitta servrar skapa servrar m.m. Över alternativ kommer du se "Grafiktest" klicka på det o starta testet o låte det rulla på när det är klart kommer Datan ställa in grafiken åt Css testa det ;)
↗ till inläggetDet är 1.6.1.6 eller source?
↗ till inläggetNej för min dator klarar av source hur lätt som helst. Håller på att Re-installera nu.OM det skulle va Source, Då skulle man ju första,För det är ju ett nyare spel.
Men om det skulle vara cs, Då ska det inte vara något problem iaf :P
För cs 1,6 är ett "lite" gammlare spel och så :]
Men testa det som Infinity sa, Re-Install.
Då ska du nog se att Bilden nog blir bättre. :D
Om inget av detta funkar, kontakta siba, eller vart du köpte skärmen från och kolla med dom, man vet ju aldrig. ;)
Kolla så du har 32-bit och 800 x 600 :)
↗ till inläggetKollade på alla upplösningar och det laggar fortfarande.Kolla så du har 32-bit och 800 x 600 :)
hm... Kontankta affären där du köpte skärmen, Och sedan kanske du kan byta ut skärmen, mot till ex... En ny skärm,bla
Så kontakta affären där du köpte den, sedan får "ni" pratas vid :D