💬
Logga in
Fuska.se

Moped Gilera Stalker!

24 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Hej jag undrar om någon vet eller kan kolla upp om de finns någon billig Gilera Stalker i Norrbotten beggad om de inte finns i en butik så längre ner men den får bara max kosta 15 000kr. De ska vara en 30 moppe helst. har tittat på blocket o sökt på google men hitar inte så många. Hittade en men den är såld :( gick bara 3 dagar o killen som sålde den dissa mig typ :S

men iaf tack för svar :)

/ MvH Tortilla

Nivå 6 · Fuskare

Kolla på tradera också, sök på google också. :)

Hittade; http://www.tradera.com/gilera-stalker-mini...uktion_91648775

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Varför just Gilera Stalker? Det finns många andra fina moppar tex derbi

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Som sagt så finns det massor av fina mopeder för under 15 000. I alla fall så är nog det bästa att bara kolla blocket och liknande sajter varje dag och så får man höra av sig om man är intresserad.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

För att jag vill ha en gilera stalker (vespa) vill inte ha någon crossmoppe. ska inte bara ha stalker till att åka på ska ha den o stunta med! :P

↗ till inlägget
↗ till inlägget

För att jag vill ha en gilera stalker (vespa) vill inte ha någon crossmoppe. ska inte bara ha stalker till att åka på ska ha den o stunta med! :P

Okej men det finns många fina vespor under 15k som man kan stunta med. Imorgon så ska jag åka och kolla på en pgo tornado 06 och trimmet till den gick på 8k och nu säljer han den för 8k, så det jag menar är att det finns många fina billiga moppar under 15000. Btw varför just en stalker?

Nivå 10 · Veteranfuskare

köp en slider istället

24 May 2009
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8
↗ till inlägget

köp en slider istället

har hört att slider inte är så bra..... :/ att framgafeln har pajat för många o de :/
Nivå 2 · Novis

Derbi DRD :D

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Derbi DRD :D

Igen crossmoppe sa ja ju!
Nivå 9 · Veteranfuskare

Yamaha aerox, Peugeot Speedfight 1 / 2?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det är inga stuntmoppar

↗ till inlägget

Neos,Slider,Aerox,Benelli? Men om man ska stunta så ska man inte ha en Peugeot för dom är så tung.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Aerox är ingen stuntmoppe direkt ..

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är inga stuntmoppar

Ah, missade att han skulle stunta med mopeden.
Nivå 10 · Veteranfuskare

Men annars är det bra mopeder ;)

↗ till inlägget

Aerox är ingen stuntmoppe direkt ..

Jo det är det. Andreas gustafsson stuntar och han kör med en Aerox så varför är inte det en stunt moppe då?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Innan på ville jag skaffa aerox, jag frågade runt på Moppe forum och ingen rekommenderade aerox

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #19
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Neos,Slider,Aerox,Benelli? Men om man ska stunta så ska man inte ha en Peugeot för dom är så tung.

öhhh..... asså tänk också på att moppen ska vara beggad :P och en peugeot fox är lätt :P fast fula xD
25 May 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

öhhh..... asså tänk också på att moppen ska vara beggad :P och en peugeot fox är lätt :P fast fula xD

Ja? Leta på blocket efter någon av dom då?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in