Levlade 61-64 på min dk.
Ska levla förhoppningsvis 64-66 imorgon.
Levlade 61-64 på min dk.
Ska levla förhoppningsvis 64-66 imorgon.
Respeccat, kört VoA, sprungit runt cirklar i dalaran för att stimulera hjärnan, spelat igenom mass effect igen låtsandes att jag var en hunter, räknas?
Hm, igår. Loggar in på kvällen, ulduar, kör 4 bossar och får ett tankingsvärd som ingen DK needade på. Wipar på Iron Council för att våra tankas inte är gearade för det. Förlorar ringen från Razorscale pga att vår GM (hunter) hade större prio på den :< (EPGP)
Farmat 30 stacks Adamantite ores :)
körde naxx25 pug.
först är leadern så dum så han ger en warrior en cloak med agility o sånt.
sen kommer vi till thaddius. första polarity shift = 20 döda.
jag leftar.
sen säger han "dude dont leave man it was only 1 wipe".
pugga thaddius = FAIL
↗ till inläggetEn warrior benefitar från agi med om du inte visste det =pkörde naxx25 pug.
jag leftar.
pugga thaddius = FAIL
Dessutom tror jag att leadern har rätt, varför lämna när man whipar en gång? Då är man bara fittig mot alla andra 24 som är där. Hade jag vart i den raiden och visste vart du bodde hade jag åkt hem till dig och gett dig en käftsmäll.
l2p.
↗ till inlägget↗ till inläggetEn warrior benefitar från agi med om du inte visste det =pkörde naxx25 pug.
jag leftar.
pugga thaddius = FAIL
Dessutom tror jag att leadern har rätt, varför lämna när man whipar en gång? Då är man bara fittig mot alla andra 24 som är där. Hade jag vart i den raiden och visste vart du bodde hade jag åkt hem till dig och gett dig en käftsmäll.
l2p.
+1 karma
↗ till inläggetOm du menar aged winter cloak så är den näst bäst i naxx för alla melee med platekörde naxx25 pug.
jag leftar.
pugga thaddius = FAIL
↗ till inlägget↗ till inläggetEn warrior benefitar från agi med om du inte visste det =pkörde naxx25 pug.
jag leftar.
pugga thaddius = FAIL
l2p.
Vad gör agility för warriors?
Och javisst, kom o slå mig då. Men jag kommer inte raida 25manna naxx efter att 15 andra leftade innan mig.
Det var en protwarrior som fick den, Hivee.
↗ till inlägget↗ till inläggetkörde naxx25 pug.
jag leftar.
pugga thaddius = FAIL
En warrior benefitar från agi med om du inte visste det =p
l2p.
Vad gör agility för warriors?
Och javisst, kom o slå mig då. Men jag kommer inte raida 25manna naxx efter att 15 andra leftade innan mig.
Det spelar ingen roll vad den ger eller om den är bättre för andra klasser, de ända cloaks som inte har agility på för warriors har strength och crit istället, och det finns inte några epic strength cloaks förrens ulduar
Tog 70-72 och nu ska jag sova.
Fick Dps ringen från Malygos 10.
Exalted with Kirin Tor
Fick T7 chest och lite annat
godnatt.
50 på min nya paladin, börjar trötta lite nu :/ leveling börjar gå segare.
↗ till inläggetTröttsamt från lvl 50-60 med paladins, men det blir roligare i 60 då du får divine storm :)50 på min nya paladin, börjar trötta lite nu :/ leveling börjar gå segare.
Den är ju typ exakt som Crusader Strike fast på 4 target och healar lite, eller det funkar väl rätt så bra om man kör mot typ 5 mobs samtidigt?
↗ till inläggetJa? Du får en extra spell, dubbel damageDen är ju typ exakt som Crusader Strike fast på 4 target och healar lite, eller det funkar väl rätt så bra om man kör mot typ 5 mobs samtidigt?
Frågar varenda JC om dem har Icy Prism CD
Fått 4 so far och har fått;
1 Dragon's Eye
2 Scarlet Ruby
2 Forest Emerald
4 Sky Sapphire
1 Twilight Opal
Och frozen orbsen köpte jag för 10g st och greenies får jag "free" från mining. ;D
Vaktat ''mitt'' Darkmoon kort idag , fick det Wohooo
Pvpat lite
Levlat lite
Guildet tog Hodir idag oxå (Yay)
52 på palan. Rätt så OP när det gäller att gå på hög levlade allys^^
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in