scamming wc allt nästa e lvl 138 inget snack
Vilket Sätt Känar Du Pengar På? (runescape)
↗ till inläggetscamming wc allt nästa e lvl 138 inget snack
scamming wc?
Jag tjänar pengar på många olika sätt men mest på Wc
↗ till inlägget
Han lurar folk att köpa utedass till sina hus :o
↗ till inlägget
Han lurar folk att köpa utedass till sina hus :o
Haha du sjuka människa -:) :lol:
Har faktiskt ont i halsen =)
OnT: Har börjat slaya så jag får lite cash av det :)
↗ till inläggetDödar Aviansies. Men jag gör flera saker eftersom jag bara hållt på med det i 2 dagar nu. T.ex fördubblar jag mina pengar på Throne of Miscellania kungadömet dagligen så det är nog det jag tjänar mest på.
Vad är det?? måste man vara member?
↗ till inlägget↗ till inläggetDödar Aviansies. Men jag gör flera saker eftersom jag bara hållt på med det i 2 dagar nu. T.ex fördubblar jag mina pengar på Throne of Miscellania kungadömet dagligen så det är nog det jag tjänar mest på.
Vad är det?? måste man vara member?
Ja, aviansies är i God Wars Dungeon och bara members kan gå dit.
fiska
duuh.. WC.
fiskar lobs just nu.
Fishing - Lobbys..
DE ÄGER!
Ibland kör jag tunas.
På lobbys får jag ju på 2 timmar och 45 minuter, 85 k... Om jag säljer alla lobbys då till lägsta pris, men de brukas köpa billigare.
↗ till inläggetWOW, du känar 85k på 2 timamr och 45 min, så bra då... Man tjänar mer på ett slayer achievment .Fishing - Lobbys..
DE ÄGER!
Ibland kör jag tunas.
På lobbys får jag ju på 2 timmar och 45 minuter, 85 k... Om jag säljer alla lobbys då till lägsta pris, men de brukas köpa billigare.
↗ till inlägget↗ till inläggetWOW, du känar 85k på 2 timamr och 45 min, så bra då... Man tjänar mer på ett slayer achievment .Fishing - Lobbys..
DE ÄGER!
Ibland kör jag tunas.
Beror på. tror inte du tjänar mer på svamparna? :)
Chill med woodcutting <3
Lobsters just nu men ska nog köra med white berries sen när jag blir member.
↗ till inlägget↗ till inläggetFishing - Lobbys..
DE ÄGER!
Ibland kör jag tunas.
WOW, du känar 85k på 2 timamr och 45 min, så bra då... Man tjänar mer på ett slayer achievment .
Jag fick faktiskt rune full helmet på dom xD
DE ÄGER!
Ibland kör jag tunas.
WOW, du känar 85k på 2 timamr och 45 min, så bra då... Man tjänar mer på ett slayer achievment .
LottarN^ :o
DE ÄGER!
Ibland kör jag tunas.
LottarN^ :o
Och vet du vad?? jag fick 2 i rad på jellys idag på tyskan :o
Palla nöta i skolan, fuskis :o