Yo!
jag tänkte köpa lite bling och tänkte fråga er om misterBling är säkert.
Ska beställa en klocka som snurrar ;)
Varan heter: Klocka Won’t Stop Spinnin’ Rose Gold Metal Band - MW243
KING
Yo!
KING
Köp den, säkert jättebra.
ja jag skulle tro den är säker.men som vanligt betala med kort över nätet är aldrig säkert.
↗ till inläggetDin fakta är jättebra, men det är FEL.men som vanligt betala med kort över nätet är aldrig säkert.
↗ till inläggetYo!
KING
Tycker det är onödigt med bling. Man ska ha nit istället :P Oj nu gick jag off-topic. Varna mig inte för regel 3.9 snälla :lol:
Tack
↗ till inläggetnej just ja,jag glömde ju att det inte finns någon hackare som kapat kort och stulit alla pengarna och lite till.↗ till inläggetDin fakta är jättebra, men det är FEL.men som vanligt betala med kort över nätet är aldrig säkert.
Hej igen!
Har beställt klockan, har väntat nu i 8 dagar... har jag beställt fel elr?
Det kan ta tid :-p
Okej, tack! Hoppas jag får den.
Var det inte du som ville pimpa din farsas lastbil? :mellow:
OT: Det kan ta lång tid du vet, det är långt.. Var köper du ifrån, vet inte vilket land.
Hehe japp de va jag... men jag beställer från en liten bit åvan på stockholm
↗ till inläggetHehe japp de va jag... men jag beställer från en liten bit åvan på stockholm
Då ska det inte ta så lång tid.. Eller?
de kan ju vara så att det står på sidan att den e i lager men i själva verket har dom den inte där utan måste själva beställa hem den från tex U.S.A och då kan de ta tid.....
OffTopic: vet någon va de kostar att ta med saker på flyg?typ köpa saker i ett annat land och ta med hem till sverige. :rolleyes: vi kan ta Japan som exempel :P
Det står att det tar upp till 14 dagar att dom kommer med varan. Har väntat i 15... Ska jag ringa till dom elr? :o :o
↗ till inläggetMen har ni småbarn inget tålamod? Welcome to the real life är väl allt man kan säga. Har du väntat 15 dagar så väntar du en vecka till, sen kan du ringa.Det står att det tar upp till 14 dagar att dom kommer med varan. Har väntat i 15... Ska jag ringa till dom elr? :o :o
en liten offtopic, om det nu är ovanför stockholm varför tar de då 14 dagar? jag beställde saker från twostoke.se o de kom efter 1 dag och de är från stockholm de också
Då har de väl bättre service på twostoke.se.
↗ till inläggetde kan ju vara så att det står på sidan att den e i lager men i själva verket har dom den inte där utan måste själva beställa hem den från tex U.S.A och då kan de ta tid.....
OffTopic: vet någon va de kostar att ta med saker på flyg?typ köpa saker i ett annat land och ta med hem till sverige. :rolleyes: vi kan ta Japan som exempel :P
det står på sidan du köper ifrån.
Kanske du blev lurad?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in