Skaffade t8.5 legsen idag.
har sätt det där mobbet som dropar 1kG's katten 2 gånger nu... första gången var det några low lvls där som fick katten och adda den till sin pet collection :_ andra gången så fick jag ett grönt bälte.....
EDIT: döda han igen nu blev det ett till bälte
Här är min hunter som jag har börjat lira på igen. :)
namnlös2.bmp Min Level 8 Night Elf Druid.
Note: Jag började för 2 dagar sen... Och har mest spelat GTA IV så...
Min DK :)
http://i40.tinypic.com/moo0l.jpg
yay, tjejfight ;)
http://i43.tinypic.com/ka5uv7.jpg
↗ till inläggetFick in ett ss på min dps, aldrig haft så högt på IC innan :P (Fick precis Giant's Bane!!! ;D)
Du fick väl in några tur crits i rad med heroism och alla buffs, sen gick din DPS upp för tillfället. Om du sen kan hålla 6.9k i mer än 15 sekunder är ju frågan :P
↗ till inläggetNja, DPS i recount fungerar inte riktigt så, man kan ha 9k dps en fem sekunder men om du har haft 4000 resten av raiden ökas den bara med några hundra, det är en sammanställning av all DPS du har haft sen du rensade den senast (om du inte väljer för en speciell fight)↗ till inläggetFick in ett ss på min dps, aldrig haft så högt på IC innan :P (Fick precis Giant's Bane!!! ;D)
Du fick väl in några tur crits i rad med heroism och alla buffs, sen gick din DPS upp för tillfället. Om du sen kan hålla 6.9k i mer än 15 sekunder är ju frågan :P
↗ till inlägget↗ till inläggetFick in ett ss på min dps, aldrig haft så högt på IC innan :P (Fick precis Giant's Bane!!! ;D)
Hehe nopp. Steelbreaker dog ju där och rune of power försvann.
Men höll uppe 5.9k-6k hela fighten =)
algalon downad i fredags av ensidia
Min 77 hunter, ska försöka ta 80 på onsdag eller på torsdag :)
Spelar du på aggramar ? :o
↗ till inläggetSoz, kunde inte stå emot.algalon downad i fredags av ensidia
Odl pic is odl
↗ till inläggetJag? Nej jag spelar på Outland pvp.Spelar du på aggramar ? :o
↗ till inläggetYou made my day.Odl pic is odl
↗ till inläggetAha , finns ett liknande guild på min server :P↗ till inläggetJag? Nej jag spelar på Outland pvp.Spelar du på aggramar ? :o
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in