💬
Logga in
Fuska.se

Funkar Detta Program Bra?

15 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

Tjena!!

Jag sökte just ett program som kunde rensa undan lite onödiga filer från datorn och hittade Ccleaner 2.20. Funkar det bra och kan man lita på det? Här kommer ett screen shot:

post-85522-1244468445_thumb.jpg

Ja man kan lita på det men det är INTE ett antivirus program som många tror. Din dator blir kanske lite snabbare men om du menar att den ska bli snabbare så är detta program inte rekomenderat

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Ja man kan lita på det men det är INTE ett antivirus program som många tror. Din dator blir kanske lite snabbare men om du menar att den ska bli snabbare så är detta program inte rekomenderat

Okej, men på Pc för alla så står det att det tar bort onödiga filer och gör datorn snabbare!

Lyssna inte på patrikking, han vet inte vad han snackar om.

Rekommenderar detta programmet!

Aldrig testat det själv men det är många som säger att det är bra :)

CCleaner tar bort onödiga filer från din dator och då får du mer minne och med mycket minne så blir datorn snabbre, Right?

ehm... jag har det själv och min data blir bara söligare!!

Jag skulle inte häller rekommendera det programmet :S

Bättre att defragmentara hårddisken i stället

↗ till inlägget

ehm... jag har det själv och min data blir bara söligare!!

HAHAHA!

Den tar bort filer men du säger att datorn blir långsammare?

Cookieman, Jag föreslår att du lyssnar på mig.

Det programmet funkar fint, det hjälper dock inte så mycket men den kan snabba upp din dator lite iallafall!

Edit: Ehm, IntellarN han före och han säger att det är dåligt. Men om han har testat det så bör du lyssna på han xD

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

du kan ju inte rekommendera ett pogram du inte har använt.

"Rekommenderar detta programmet!

Aldrig testat det själv men det är många som säger att det är bra"

asså Cc Cleaner är för att ta bort onödiga filer. om din dator redan är snabb eller ganska ny så behövs nog inte detta.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

du kan ju inte rekommendera ett pogram du inte har använt.

"Rekommenderar detta programmet!

Aldrig testat det själv men det är många som säger att det är bra"

asså Cc Cleaner är för att ta bort onödiga filer. om din dator redan är snabb eller ganska ny så behövs nog inte detta.

Neh, Jag vet :(

My bad!

9 Jun 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Lyssna inte på patrikking, han vet inte vad han snackar om.

qft

rekommenderar programmet.

Nivå 2 · Novis

Ger väl min respons också då :P

Ccleaner är ett Verktyg för att ta bort filer samt register dokument för att få datorn att jobba snabbare. Oftast snackar vi om filer som har en tendens att byggas upp med tidens gång och det är just därför programmet är så bra.

Programmet för Mig är jäkligt använt och jag brukar kunna racka upp 10 gig i mina polares datorer ibland så.

/Varmt rekommenderat!

Nivå 6 · Fuskare

Oh det bästa programmet klart. Min dator blev som en gud efteråt :)

Nivå 10 · Veteranfuskare

Ja, det ska vara bra, använde för nån månad sen ..

10 Jun 2009
Nivå 4 · Lärling

Ccleaner är i alla falll det bästa programmet som jag träffat på som inte rensar viktiga filer.

Dessutom kan man ju lägga till egna program som man kan ta bort onödigheter ifrån.

Så som loggfiler eller temporära filer som bara ligger och skräpar.

Eller program som lagt sig i registret vid installation, men inte tas bort efter avinstallation.

Inte för att det tar så mycket skada i registret. Men kan vara skönt att bli av med det.

Nivå 2 · Novis

jag använder det och det är helt underbart. Tune up utilities är ganska bra det med ^^

Nivå 3 · Lärling

JA, programmet funkar utmärkt, använder det då och då.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in