↗ till inlägget
↗ till inlägget
Quick update: Har lirat Prototype ett tag nu till datorn. Måste säga att det är väldigt kul men kameran och kontrollerna är det värsta jag någonsin varit med om...
Spelade in lite gameplay: http://www.youtube.com/watch?v=gzWawyJpD20
Spelet ser väldigt tråkigt ut att lira. :(
Storyn är hemsk, karaktärerna är tråkiga som f*n, "sidouppdragen" är det mest skrattretande jag någonsin sett, arkad delarna av spelet får det att kännas så billigt, grafiken är medioker, kontrollerna hemska ( iaf till dator ), ibland blir det så kaotiskt att man blir stressad ( hundratals explosioner runt om en, folk som springer runt som yra höns, hundratals militärer, helikoptrar och pansarvagnar som skjuter på en medans man blir jagad av mutanter.
Några positiva saker: Det är väldigt kul att springa runt och kötta folk, klättra på byggnader, landa på folk och liknande. Main-uppdraget är ganska så kul att spela ( skippar alla mellansekvenser och story-delar eftersom storyn inte är värt det ) Det är inte så repetivt som jag trodde att det skulle vara utan det varierar nog mycket.
Av mig får det en 6.5'a av 10.
Tack för informationen, jag skulle köpa Prototype och Infamous och Red Faction. Dock är de ont om pengar, har ju bara råd med ett spel. Men Prototype känns inte som ett säkert kort, och jag gillade inte demot till InFamous, och Red Faction har bara försvunnit från mitt intresse just nu. Jag har noll idé av vad jag ska köpa/göra..